شهردار کومله:

ساخت هتل در کومله به طرح گردشگری نگین سبز ربطی ندارد!

شهردار کومله گفت: ساخت هتل در منطقه کومله ربطی به طرح گردشگری نگین سبز ندارد و هتل در زمین شخصی فردی در حال ساخت است.

ساخت هتل در کومله به طرح گردشگری نگین سبز ربطی ندارد!
به گزارش ۸دی،منوچهر مهدی پور با بیان اینکه طرح گردشگری نگین سبز در این منطقه به خاطر کمبود بودجه پیشرفت نداشته است، اظهارداشت: کومله یکی از شهرستان‌هایی است که بودجه سالانه آن کفاف هزینه‌های جاری خود را نمی‌دهد و مبلغی که برای پروژه نگین سبز اختصاص داده شده، صرف مواردی مانند آسفالت شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به این موضوع زمان کوتاهی است که به عنوان شهردار این منطقه منصوب شده ام، نامه نگاری‌های به این منظور به وزارت خانه ارسال شده، ولی تاکنون اعتباری برای این پروژه داده نشده است. در برنامه آینده شهرداری است که این طرح را به منطقه زیبا با امنیت کامل تبدیل کند.

شهردار کومله  با اشاره به ساخت هتل در منطقه کومله گفت: ساخت هتل در این منطقه ربطی به طرح گردشگری نگین سبز ندارد. این هتل در سال ۹۲ مجوز ساخت گرفته و در زمین شخصی در حال ساخت است.
مهدی پور با اشاره به برداشت معدن کندزر در کومله خاطرنشان کرد: این معدن هم مربوط به منابع ملی نیست و شخصی است. حدود ۱۵ سال است که برداشت از معدن با مجوز صورت می‌گیرد و برای ساخت و ساز در شهر از آن استفاده می‌شود.
شهردار کومله خاطرنشان کرد: برداشت بی رویه از این معدن و از بین رفتن محیط زیست و گونه‌های گیاهی و در کل نمای سبز این کوه، این روز‌ها با مخالفت مردم لنگرود مواجه شده و اهالی خواستار متوقف شدن این پروژه هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه