سرپرست پليس مبارزه با مواد مخدر گیلان :

کشف بیش از ۱۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر در رشت

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان از انهدام باند قاچاق موادمخدر و کشف بیش از ۱۸ کیلوگرم تریاک و هروئین در شهر رشت خبر داد.

کشف بیش از ۱۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر در رشت

به گزارش ۸دی،سرهنگ “علی احمدپور” در این خصوص اظهارداشت: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت فردی در زمینه تهیه و توزیع موادمخدر در سطح استان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه پس از انجام تحقیقات نامحسوس صحت موضوع محرز شد افزود: متهمان حین تردد با ۳ دستگاه خودرو پژو پارس،برلیانس و پراید در شهر رشت شناسایی و تحت تعقیب و مراقبت تیم های عملیاتی پلیس قرار گرفتند.
سرهنگ احمدپور با بیان اینکه ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان پس از توقیف خودروها، در بازرسی از خودروی پژو پارس، ۹ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک کشف کردند تصریح کرد: ماموران طی هماهنگی با مقام قضائی ضمن ورود به محل اختفای سایر قاچاقچیان موفق به کشف ۹ کیلوگرم ماده مخدر از نوع هروئین شدند و قاچاقچی ۳۷ ساله این پرونده را به همراه ۳ همدست ۳۲،۳۵و ۴۱ ساله‌اش دستگیر کردند.
سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان با اشاره به اینکه متهمان به مرجع قضائی معرفی شدند تصریح کرد: سوداگران مرگ بدانند نیروی انتظامی در برخورد با آنان از هیچ کوششی دریغ نمی کند، ضمن اینکه از عموم شهروندان می خواهیم در خصوص مبارزه با مواد مخدر بیش از پیش با پلیس همکاری نمایند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه