سخنگوی وزارت بهداشت و درمان اعلام کرد:

شناسایی بیش از هزار و ۹۰۰ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹

سخنگوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته هزار و ۹۰۵ نفر بیمار مبتلا به کووید ۱۹ شناسایی شدند و متأسفانه ۱۱۰ نفر جان باختند.

شناسایی بیش از هزار و ۹۰۰ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹

به گزارش ۸دی،سیما سادات لاری  با اعلام اینکه در ۲۴ ساعت گذشته هزار و ۹۰۵ نفر بیمار مبتلا به کووید ۱۹ شناسایی شدند و متأسفانه ۱۱۰ نفر جان باختند، اظهارداشت: تا کنون ۳۱۹ هزار و ۸۴۷ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ بهبود یافته و مجموع مبتلایان به این بیماری ۳۷۱ هزار و ۸۱۶ نفر بوده اند.

وی با بیان اینکه متأسفانه ۳ هزار و ۷۹۱ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در شرایط نامناسبی قرار دارند، تصریح کرد: ۲۱ هزار و ۳۵۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ تاکنون جان باخته اند.
سخنگوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: بر اساس آخرین اطلاعات کرونا در کشور، استان‌های تهران، مازندران، گیلان، قم، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، یزد، زنجان و قزوین در وضعیت قرمز و استان‌های آذربایجان غربی، البرز، فارس، لرستان، هرمزگان، اردبیل، بوشهر، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، مرکزی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، گلستان و خوزستان در وضعیت هشدار قرار دارند.

منبع: صداوسیما

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه