رئیس پلیس راه گیلان:

پلیس با رسیدگی به موقع تصادفات از هرگونه سوء‌استفاده از بیمه جلوگیری می‌کند

رئیس پلیس راه گیلان گفت: پلیس با تمام توان در راستای رسیدگی به موقع تصادفات از هرگونه سوءاستفاده از بیمه در حوادث ترافیکی ساختگی جلوگیری می‌کند.

پلیس با رسیدگی به موقع تصادفات از هرگونه سوء‌استفاده از بیمه جلوگیری می‌کند

به گزارش ۸دی،سرهنگ “جاور صفاری” در دیدار با “حجت‌اله فلکیان” مدیرکل بیمه ایران در استان با اشاره به رفتارهای پرخطر برخی رانندگان گفت: باید برابر وظیفه شرعی و قانونی در بحث پیشگیری از تخلفات و کشف تصادفات ساختگی اقدامات لازم انجام شود.

وی تصریح کرد: در ۴ ماهه اول سال جاری در سومین سال متوالی، آمار تلفات جاده‌ای استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش ۹ درصدی داشته که این امر حاصل تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان خدوم نیروی انتظامی است.

رئیس پلیس راه گیلان ضمن تاکید بر همراهی و تعامل بیش از پیش پلیس و بیمه افزود: پلیس با تمام توان در راستای رسیدگی به موقع تصادفات از هرگونه سوءاستفاده از بیمه در حوادث ترافیکی ساختگی جلوگیری می‌کند.
سرهنگ صفاری تصریح کرد: پلیس راه گیلان آمادگی هرگونه همکاری برای فرهنگ‌سازی با همکاری اداره کل بیمه ایران در سطح استان را دارد.
رئیس پلیس راه استان گیلان گفت: با مشارکت، همکاری و بهره‌گیری از تجربیات مشترک، شاهد برداشتن گام‌های مؤثری در راستای پیشگیری از تصادفات در محورهای برون شهری خواهیم بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه