مراسمات عزاداری محرم پرشور و بارعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم تولید محتوای آموزش پروتکل‌های بهداشتی ویژه ایام محرم توسط صدا و سیما گفت: برپایی مراسمات عزاداری باید با رعایت تمام نکات بهداشتی اعلام شده انجام شود.

مراسمات عزاداری محرم پرشور و بارعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود

به گزارش ۸دی، حجت‌الاسلام والمسلمین احسان‌الله محمدی صبح امروز در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان اظهار داشت: راه‌اندازی پویش‌های مجازی مانند “هر خانه یک حسینیه” باید در ایام محرم تقویت شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به نقش صدا و سیما در پرشور شدن ایام محرم و عزاداری سیدالشهدا(ع) ابراز داشت: سپاه قدس گیلان آمادگی هرگونه همکاری لازم با صدا و سیمای مرکز گیلان را در تولید محتواهای مناسبتی دارد.

وی با بیان اینکه تمامی دستگاه‌ها باید برای برگزاری پرشور عزاداری امام حسین(ع) در ماه محرم تلاش کنند خاطرنشان کرد: همانگونه که امام خمینی(ره) فرمودند اساس انقلاب ما برگرفته از قیام عاشورا است و به همین دلیل باید از تمام ظرفیت‌ها برای برپای عزای سیدالشهدا(ع) استفاده کنیم.

محمدی با تاکید بر لزوم تولید محتوای آموزش پروتکل‌های بهداشتی ویژه ایام محرم توسط صدا و سیما افزود: برپایی مراسمات عزاداری باید با رعایت تمام نکات بهداشتی اعلام شده انجام شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه