مالباختگان مجتمع آدینه رشت باز هم تجمع کردند

مالباختگان مجتمع آدینه رشت برای پنجمین بار در سال جاری تجمع کردند این در حالی است که رسیدگی به شکایت خریداران این مجتمع در دادگاه کیفری دو رشت در مراحل پایانی رسیدگی است.

مالباختگان مجتمع آدینه رشت باز هم تجمع کردند

به گزارش هشت دی، صبح امروز حدود ۳۰ نفر از مالباختگان مجتمع آدینه رشت در مقابل این مجتمع تجمع کردند که پس از ساعتی با حضور عوامل انتظامی این تجمع پایان یافت.

این پنجمین تجمع مالباختگان آدینه در سال ۹۹ بوده است.

به گفته رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب رشت در تاریخ ۲۸ تیر ماه ۹۹ رسیدگی به شکایت کیفری خریداران مجتمع تجاری آدینه، در دادگاه کیفری دو رشت در مراحل پایانی رسیدگی بوده و رأی پرونده کیفری آن بزودی صادر خواهد شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
ناتمام ماندن ساختمان و بلاتکلیفی خریداران پس از حدود ده سال توجیه ندارد.سالهاست که افراد اقدام به خرید واحد‌های تجاری مجتمع کرده اند و فروشنده بجز هزینه انتقال سند،مابقی پول مغازه را از خریدار دریافت کرده است.
ناشناس در پاسخ به
مردم با توجه به جایگاه حقوقی فروشنده به او اعتماد کردند.در قرارداد پیش فروش به اجازه شورای ایمه جمعه کشور استناد و اشاره شده و مهر امام جمعه وقت رشت ذیل قرارداد است.چرا کسی بعد از اعتراضات مکرر خریداران پاسخگو نیست؟چرا به اعتماد مردم لطمه می زنند؟!
ناشناس
تجمع برای مطالبه حق آشکار خریداران ممنوع است.مسئولان اگر تلاشی برای احقاق حق افراد کرده اند منجر به نتیجه نشده است.از وعده ستاد اجرایی برای انمام پروژه بیش از سه سال می گذرد.سوال مهم از مرجع قضایی و ...اینکه،خریداران چه کنند؟!
در حاشیه