ظرفیت بالای کشف استعدادهای ورزشی در بسکتبال خیابانی گیلان + فیلم

مسئول کمیته بسکتبال خیابانی هیئت بسکتبال گیلان، گفت: با توجه به اینکه در طول فعالیت چند ساله خود با استقبال و اعتماد مردم مواجه شدیم، امیدواریم بتوانیم به موفقیت هایی بیشتری در جهت رضایت مردم کسب پیدا کنیم.

ظرفیت بالای کشف استعدادهای ورزشی در بسکتبال خیابانی گیلان + فیلم

“پدرام‌ عاشوری” دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت راهبردی در سازمان های ورزشی و مسئول کمیته بسکتبال خیابانی هیئت بسکتبال گیلان و مسئول گروه “عاج فیل” یکی از تیم های گیلانی شرکت کننده در فصل دوم برنامه “عصر جدید” است که توانست به مرحله دوم صعود کند.

تیم چندرسانه ای هشت دی با حضور در منطقه آزاد انزلی، علاوه بر گفتگو با “پدرام عاشوری” مسئول گروه “عاج فیل” مراحل تمرین اعضای این گروه را نیز به تصویر کشیده است.

“پدرام‌ عاشوری” در گفتگو با خبرنگار هشت دی، در تشریح بسکتبال خیابانی و آکروباتیک اظهار کرد: در این رشته ورزشی ۵۰نفر در حوزه ورزش خیابانی عضو و نیز ۱۲ شاگرد در جهت ارتقاء بسکتبال آکروباتیک تمرین و آموزش داده می شوند.

وی با بیان اینکه پارک قدس رشت، اولین مکان تمرین و موقعیتی مناسب برای کشف بچه هایی که در ورزش های مختلف خیابانی مستعد هستند است افزود: به مرور زمان به تعداد این افراد اضافه شد و با در اختیار قرار دادن لوازم اولیه ورزشی باعث ترغیب و پیشرفت سطح ورزشی این بچه ها شدیم‌.

مسئول کمیته بسکتبال خیابانی هیئت بسکتبال گیلان ادامه داد: اولین جلسه تمرین برای هر داوطلب رایگان است تا با بسکتبال خیابانی و اکروباتیک آشنا شوند و آموزش ببینند، سپس روزانه از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب در منطقه آزاد انزلی تمرین می کنیم.

وی با بیان اینکه امروزه مسابقات بسکتبال خیابانی ۳نفره در سطح جهانی رواج دارد افزود: از زمان آغاز فعالیت در این رشته اطرافیان به ما اعتماد چندانی نداشتند و این رشته ورزشی را به نوعی هدررفت وقت و انرژی میدانستند اما ما با تمرین مستمر و پافشاری درصدد کسب موفقیت های بزرگی هستیم.

 

عاشوری با اشاره به برگزاری رویدادهای بین المللی بسکتبال خیابانی و ساحلی در منطقه آزاد انزلی گفت: تا به امروز موفق به برگزاری فستیوال ها بسکتبال خیابانی در سطح خوبی در سراسر کشور بودیم و با توجه به اینکه منطقه آزاد انزلی ظرفیت برگزاری اینچین مسابقاتی را دارد از مسئولین مربوطه خاستار پشتیبانی بیشتری در این زمینه هستیم.

مسئول کمیته بسکتبال خیابانی هیئت بسکتبال گیلان در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در طول فعالیت چند ساله خود با استقبال و اعتماد مردم مواجه شدیم، امیدواریم بتوانیم به موفقیت هایی بیشتری در جهت رضایت مردم کسب پیدا کنیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
Yasamin
حلقه سبد پارک قدس شکست به خودشون زحمت نمیدن درست کنن 😑😐
در حاشیه