مطالبه نماینده انزلی از مسئولان/ کاری به گرایش تان ندارم؛ به مردم خدمت کنید

نماینده مردم انزلی با بیان اینکه از مسئولین انتظار دارم که رضایت مندی مردم را بدست آورند، گفت: من کاری به گرایش شما ندارم هر کسی که بتواند به مردم خدمت کند و مردم راضی باشند مورد اعتماد بنده هستند.

مطالبه نماینده انزلی از مسئولان/ کاری به گرایش تان ندارم؛ به مردم خدمت کنید

به گزارش ۸دی، احمد دنیا مالی در آیین تودیع و معارفه فرماندار جدید این شهر با اشاره به اینکه شهر انزلی یک شهر با ویژگی های جغرافیایی خاص است و جزء محدود شهرهای کشور است که جمعیت متراکم شهری دارد و نسبت جمعیت روستایی آن نسبت به شهری در سطح کمتر است، اظهارکرد: اراضی ما محدود است و بین تالاب انزلی و محدوده و حریم هستیم ضمن اینکه تالاب و دریا برکات زیادی برای ما داشته است ولی به هر حال بعنوان شهرسازی شاید این یک محدودیت قلمداد شود زیرا شهر ما یک شهر خطی است.

وی تصریح کرد: به همین دلیل سرویس دادن و خدمات زیربنایی برای این شهر خطی به مراتب سخت تر است.

نماینده مردم انزلی با اشاره به اینکه از گذشته در این شهر با مشکلات زیادی مواجه بودیم، گفت: در بحث روستا دو مشکل عمده داریم در محدوده اراضی ۲ هزار هکتار در حریم و بیش از ۷ هزار هکتار اراضی کشاورزی داریم که شامل شالیزار و بخشی کاربری های باغی می شود به دلیل اینکه در پایین دست هستیم در فصل نشاء مجبور هستیم اراضی خود را از آب تخلیه کنیم تا امکان نشاء فراهم شود و بعد از این مرحله که با مشکل کم آبی مواجه می شوریم و در این بحث شبکه مدرن واقع نیستیم هر سال برای این موضوع دچار بحران هستیم.

نماینده مردم انزلی ادامه داد: در بحث حریم تالاب را غیر کارشناسی و اقدام غیر دقیق برای این شهر تحمیل شد که این برای ما یک معضل و مشکل بزرگ شده و تاکنون منتج به نتیجه نشده است.

وی به بحث آب و فاضلاب شهر اشاره کرد و افزود: تصفیه خانه شرق شهرستان ۲ سال و نیم با عملکرد ۸۵ درصدی متوقف است و با توجه به پیگیری بسیار هنوز به سرانجام نرسیده که متاسفانه خلع ید و تغییر پیمانکار پروسه حقوقی آن بسیار طولانی شده و باید این پروژه را در چرخه بهره برداری قرار گیرد.

دنیا مالی اظهار کرد: بدترین شرایط را در منابع و اعتبارات در این شهرستان داریم.

نماینده مردم انزلی در مجلس در خصوص شیوع ویروس کرونا در شهرستان، گفت: کادر درمان شهرستان و اعضاء شورای تامین و مردم در این مورد بسیار تلاش کردند.

وی افزود: آمار دو روز پیش ما در بحث کرونا بستری شدن ۱۴ نفر بود که امروز به ۱۲ نفر رسید و خدارا شکر فوتی نداشتیم.

نماینده مردم اتزلی در مجلس از شرایط اقتصادی مردم، گفت: مردم شرایط اقتصادی فشرده ای دارند و باید برای تأمین امرار معاش و زندگی در بیرون کار کنند و از طرف دیگر باید پروتکل های بهداشتی کرونا را رعایت کنند.

وی ادامه داد: از مردم و مسئولیت درخواست دارم این شرایط را مدیریت کنند.

دنیامالی در خصوص تجهیزات بیمارستان، گفت: بیمارستان انزلی مجهز شده و کادر درمانی فعال و پرتلاش دارد و آمادگی ویژه ای در بحث کرونا داریم.

نماینده مردم انزلی با بیان اینکه از مسئولین انتظار دارم که رضایت مندی مردم را بدست آورند، گفت: من کاری به گرایش شما ندارم هر کسی که بتواند به مردم خدمت کند و مردم راضی باشند مورد اعتماد بنده هستند.

وی با تأکید بر اینکه مسئولین مشکلات شهرستان را برطرف کنند، گفت: با توجه به محاصره اقتصادی در تلاش هستیم حوزه اوراسیا را فعال کنیم و مجبوریم از محور انزلی و آستارا شرایط با تسهیلات بالا به وجود بیاوریم و امار صادرات استان را افزایش دهیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه