فرماندار سابق بندرانزلی:

فرمانداری را با بدهی تحویل گرفتم و با ۴۰۰میلیون اعتبار تحویل می‌دهم/ حیدری آزاد پاکدست آمد و پاکدست می‌رود

حیدری آزاد، فرماندار سابق بندرانزلی گفت: فرمانداری‌ را با ۱۰۰ میلیون تومان بدهی تحویل گرفتم و تا پایان سال ۹۸ تمام بدهی‌ها را تسویه کردم و اکنون فرمانداری با با ۴۰۰میلیون تومان اعتبار برای تامین تجهیزات تحویل می دهم.

فرمانداری را با بدهی تحویل گرفتم و با ۴۰۰میلیون اعتبار تحویل می‌دهم/  حیدری آزاد پاکدست آمد و پاکدست می‌رود

به گزارش ۸دی، حیدری آزاد، فرماندار سابق انزلی در جلسه تودیع و معارفه فرماندار جدید این شهرستان با بیان اینکه مسئولیت من در بندر انزلی با مردم فهیم و نجیب این شهرستان پس از دو سال به اتمام رسید و بار سنگین این مسئولیت از من برداشته شد اظهار کرد: در میان شهرستان های گیلان بندر انزلی به دلیل ویژگی های شاخص، موقعیت‌های خاصی دارد.

حیدری آزاد مردمان آزاده و غیرت مند را مهمترین ویژگی انزلی دانست اذعان کرد: خاک پای مردم قدر شناس اصیل و نجیب این شهرستان هستم و به نوعی خود را انزلی چی میدانم.

فرماندار سابق انزلی با بیان اینکه از بدو ورودم اصل را بر ارتباطی مستقیم و رو در رو با مردم قرار دادم و همیشه در دسترس عموم مردم بودم افزود: بر حسب وظیفه پیگیر مشکلات مردم بودم.

وی ادامه داد: زمانی که انزلی را گرفتم بحران زده بود  بحران مهم تیم ملوان در حالی که پنجره نقل و انتقالات بسته شده و بازیکنان تیم را ترک کرده بودند با همکاری، همراهی و تلاش شورای تامین استان توانستیم حل کنیم و تیم را به صاحبان اصلی آن یعنی پژمان نوری و مازیار زارع تحویل داده و آرامش را برگردانیم.

حیدری آزاد با اشاره به اینکه ورزشگاه انزلی فقط نام ورزشگاه را داشت و دارای شرایط مناسب نبود افزود: الان آماده سازی های موقت انجام شده و توانستیم این پروژه را به پروژه ملی تبدیل کرده و در سفر رئیس جمهور ۲۰ میلیارد تومان مصوبه برای تکمیل آن اخذ کنیم.

فرماندار سابق انزلی با اشاره به ساماندهی اعتراضات مردمی به سد لاسک و ساماندهی اخراج بیش از۵۰۰نفر کارگران شرکت های طرف قرارداد اداره کل بنادر و دریانوردی ادامه داد: بحران های تعطیلی صنوف و بازی های ملوان با تیم های رقیب قدیمی و خسارت های مالی آن نیز کنترل شد.

وی خطاب به مردم انزلی گفت: بدانید با وجود تمام سختی ها تنها فرمانداری بودم که خانه سازمانی نداشتم و در یک سوئیت زندگی میکردم.

حیدری آزاد با بیان اینکه با تمام افتخار نوکری مردم را کردم خاطرنشان کرد: فرمانداری‌ را با ۱۰۰ میلیون تومان بدهی تحویل گرفتم و الان تا پایان سال ۹۸ تمام بدهی‌ها را تسویه کردم و اکنون فرمانداری با با ۴۰۰میلیون تومان اعتبار برای تامین تجهیزات تحویل می دهم؛ همه چیزهایی را که من نداشتم برای فرماندار جدید مهیا است که نگرانی نخواهد.

فرماندار سابق انزلی با اشاره به اینکه بعد از رفتن من برخی از افراد وابسته به جناح ها مرا از تهمت‌ها و اعتراض ها بی‌نصیب نخواهند گذاشت افزود: همه بدانند که حیدری آزاد خادم و نوکر مردم بود نه دزد بود و کیسه‌ای برای انزلی دوخته بود، من نه به جناحی وابسته بودم و نه فرزندم را شاغل کردم، نه زمین و وامی گرفتم و نه از خودرو و مسکن بیت المال استفاده کردم؛ حیدری آزاد پاکدست آمد و پاکدست می‌رود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه