فرمانده یگان امنیتی امام علی(ع) سپاه قدس گیلان:

نتیجه جامعه ضد امنیتی هرج و مرج است/ یگان امنیتی امام علی(ع) در حوزه سلامت روان مردم فعالیت می کند

سرهنگ مجید دوهندو، فرمانده یگان امنیتی امام علی(ع) سپاه قدس گیلان با بیان اینکه در سال ۹۷ این یگان آغاز به کار کرد گفت: کارهای امنیتی هزینه بردار است و به نوعی این یگان کار سلامت روان مردم را برعهده دارد اما زمانی می‌توانیم قدر امنیت را بدانیم که دچار مشکل شویم.

نتیجه جامعه ضد امنیتی هرج و مرج است/ یگان امنیتی امام علی(ع) در حوزه سلامت روان مردم فعالیت می کند

به گزارش ۸دی، سرهنگ مجید دوهندو، فرمانده یگان امنیتی امام علی(ع) سپاه قدس گیلان صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: سابقه ولایت مداری مردم گیلان در گرو شهیدان استان است.

دوهندو تشکیل یگان امنیتی را به دلیل احساس نیاز به امنیت در کشور دانست و اذعان کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی مورد توجه دشمنان در داخل و خارج است.

فرمانده یگان امنیتی امام علی(ع) سپاه قدس گیلان با اشاره به ایجاد حکومت اسلامی، بیداری اسلامی و ایجاد زمینه برای ظهور به عنوان اهداف امام(ره) از انقلاب ابراز کرد: دشمن تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا این انقلاب را از میان بردارد.

وی با تاکید بر اینکه نیاز داریم تا مسائل امنیتی و برنامه های دشمن را روزانه برای مردم عنوان کنیم افزود: در طول ۴۱سال شاهد تلاش همه جانبه دشمن برای از بین بردن این نظام بودیم؛ اما در نهایت دست به دامان کار ضدامنیتی در داخل کشور و ایجاد نارضایتی عمومی شدند.

دوهندو با تاکید بر اینکه بر ما واجب است که نسبت به جایگاه، شان و عظمت امنیت با همه اقشار جامعه در ارتباط باشیم خاطرنشان کرد: نتیجه جامعه ضد امنیتی هرج و مرج است؛ اگر امروز تفکر دشمن و مسائل ضد امنیتی را برای جوانان توضیح دهیم در فضای مجازی تحت تاثیر قرار نمیگیرند.

فرمانده یگان امنیتی امام علی(ع) سپاه قدس گیلان با بیان اینکه در سال ۹۷ این یگان آغاز به کار کرد گفت: کارهای امنیتی هزینه بردار است و به نوعی این یگان کار سلامت روان مردم را برعهده دارد اما زمانی می‌توانیم قدر امنیت را بدانیم که دچار مشکل شویم.

وی کار یگان امنیتی امام علی (ع) را خدمت به مردم دانست و افزود: اولین یگانی که در کشور آمادگی خود را برای رساندن لوازم اهدایی به مردم اعلام کرد یگان امنیتی بود و به مدت ۱۰روز بیش از ۲هزار بسته به خانه ها تحویل داده شد.

دوهندو با اشاره به کمک نیروهای امنیتی در بیمارستان ها و کادر سلامت، گندزدایی و سم زدایی، توزیع ماسک در مناطق محروم و اهدای محلول های ضد عفونی کننده ادامه داد: هرجایی که اتفاق مترقبه و غیرمترقبه پیش بیاید استعداد و امکانات ما در خدمت مردم هستند.

فرمانده یگان امنیتی امام علی(ع) سپاه قدس گیلان با بیان اینکه آمادگی لازم برای برخورد با هرگونه حادثه را داریم گفت: تا آخرین قطره خون با روحیه جهادی از این انقلاب و نظام دفاع می‌کنیم زیرا در طول این ۴دهه ثابت شده که فقط با کار و مسئول جهادی مشکلات حل می شود.

وی در پایان گفت: توصیه میکنم که مردم موارد بهداشتی رعایت کنند تا شاهد موج دوم کرونا نباشیم اما هرزمان که نیاز به خدمت بود با جان و دل و بی منت آمادگی خدمتگزاری هستیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه