طی حکمی از سوی شهردار رشت،

سرپرست سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری رشت منصوب شد

طی حکمی از سوی شهردار رشت ابراهیم خوش فطرت به عنوان سرپرست سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری رشت منصوب شد.

سرپرست سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری رشت منصوب شد

به گزارش ۸دی، ناصر حاج محمدی شهردار رشت ابراهیم خوش فطرت را به عنوان سرپرست سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری رشت منصوب نمود.

شهردار رشت در حکم انتصاب خود برای این مدیر جدید شهرداری اظهار امیدواری کرده است که با اتکال به خداوند منان و با بهره گیری از منویات مقام معظم رهبری و رعایت صرفه و صلاح شهرداری و همچنین بهره مندی از کلیه ظرفیت های موجود و هماهنگی کامل با هیأت مدیره در پیشبرد اهداف و ماموریت های سازمانی در راستای شرح وظایف مصوب، موفق و پیروز باشند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
محمدرضا
هر دم از این باغ بری می رسد تازه تر از تازه تری می رسد، حال و روز این روزهای شورای شهر و شهردار انگار رنگ و بوی این بیت را بیشتر به خود گرفته است. روزهایی که با علنی شدن انتصاب برخی مدیران ناکارآمد پیدا و پنهان های زیادی از شورای شهر و شهردار پاک دستان به چشم می خورد. شورایی که روزهای اول کف دست خود را رو به مردم کرده و ژست می گرفت و می گفت؛ شورای ما شورای راست گویان است، شورای حقوق دان است نه ... اما در این ایام ابعاد جدیدی از مخفی کاری و پاکدستی های خود را نمایان می سازد. اقداماتی که هر روز گوشه ای از افتضاحات آن در مقابل دید مردم قرار می گیرد و مردم با ابعاد تازه ای از فعالیت های شورای شهر و شهردار با خبر می شوند. معامله‌گری و چپاول بیت‌المال در راس کار شورا و شهردار است که اگر مدیر کارآمد و پاکدست را تعرفه و حکم بزنند گندکاری‌هایشان درخواهد آمد و در این رهگذر حتی از حق و حقوق کارگران شرکتی هم نمی‌گذرند. حتی از اخذ پول از خانواده‌های داغدار کرونایی بعد از دو الی سه ماه از خاکسپاری عزیزان آنها نمی‌گذرند و بجای التیام بر زخم و درد آنان ، بر زخم دلشان نمک می‌پاشند. باید در نصب مدیر کسی را حکم بزنند که در اداره کار برعلیه شهرداری برای بازگشت بکار شکایت کرده؟! باید برای کسی حکم بزنند که در زمان تصدی شهرداری لشت‌نشا توسط شورای شهر آن استیضاح شده و.......
در حاشیه