مدیرکل میراث‌ فرهنگی گیلان:

آسیب‌های مالی و جانی تورهای گردشگری غیرمجاز در گیلان/ با متخلفان برخورد می‌شود

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گیلان با اشاره به آسیب‌های مالی و جانی راه‌اندازی تورهای گردشگری غیرمجاز در استان گفت: با متخلفان و تورهای گردشگری غیرمجاز برخورد می‌شود.

آسیب‌های مالی و جانی تورهای گردشگری غیرمجاز در گیلان/ با متخلفان برخورد می‌شود

به گزارش ۸دی،مسعود حلاج‌پور امروز در جریان بازدید از پروژه راه‌اندازی موزه زیتون شهرستان رودبار اظهار داشت: پروژه راه‌اندازی موزه زیتون شهرستان رودبار حدود ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدوارم با تلاش‌های انجام شده بتوانیم این موزه را در هفته دولت افتتاح کنیم.

وی با بیان اینکه موزه زیتون رودبار در محل کاخ نهارخوران شهرستان رودبار راه‌اندازی می‌شود بیان کرد: در صورت فراهم شدن شرایط لازم و استحکام ساختمان این موزه می‌توانیم آن را به موزه باستان‌شناسی رودبار نیز تبدیل کنیم.

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گیلان با بیان اینکه شهرستان رودبار ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه‌های مختلف دارد تصریح کرد: شهرستان رودبار ظرفیت‌های بی‌نظیری در حوزه گردشگری، صنایع دستی و تاریخی دارد و توسعه این شهرستان نیازمند عزم جدی دستگاه‌های اجرایی مختلف است.

حلاج‌پور با اشاره به فرهنگ غنی مردم استان گیلان خاطرنشان کرد: مردم گیلان و به‌ویژه شهرستان رودبار از پیشینه تاریخی و فرهنگ غنی و بسیار بالایی برخوردار هستند و می‌توان از ظرفیت‌های تاریخی و سایر حوزه‌های این منطقه در جهت رشد و توسعه آن بهره برد.

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گیلان آسیب‌های حوزه گردشگری استان را برشمرد و عنوان کرد: فعالیت تورهای گردشگری غیرمجاز در گیلان خسارت‌های مالی و جانی در پی دارد لذا در همین راستا نظارت‌های دقیقی را اعمال می‌کنیم و با افرادی که تورهای غیرمجاز راه‌اندازی می‌کنند برخورد می‌شود.

 مدیرکل میراث‌ فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گیلان در نشست فعالان بخش گردشگری و هنرمندان صنایع دستی شهرستان رودبار از جمعی از فعالان و هنرمندانی که در ایام شیوع ویروس کرونا در حوزه دوخت ماسک همکاری داشتند قدردانی کرد.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه