ترم تابستان «خانه پویانمایی استان گیلان» برگزار می‌شود

مدیر خانه پویانمایی جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان گیلان از برگزاری ترم تابستان دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی خبر داد.

ترم تابستان «خانه پویانمایی استان گیلان» برگزار می‌شود

به گزارش ۸دی، حسن صمدی، مدیر خانه پویانمایی جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان گیلان در گفتگو با ۸دی با بیان اینکه خانه پویانمایی برای ترم تابستان ۱۰ دوره آموزش تخصصی در نظر گرفته است اظهار کرد: این دوره ها در رشته‌های نقاشی دیجیتال، متحرکسازی دوبعدی موهو، موشن گرافیک، افترافکت، ایلاستریتور، فتوشاپ، تدوین، استاپ موشن، دوبلاژ انیمیشن، داستان نویسی و همچنین کارگاه‌های تولیدمحور آموزشی برای متقاضیان و علاقمندان در نظر گرفته شده است.

صمدی با بیان اینکه ترم تابستان در دو مقطع دوره‌ای و کارگاهی برگزار می‌شود افزود: این دوره‌ها و کارگاه‌ها با تدریس اساتید مجرب و دعوت از پیشکسوتان هنرهای دیجیتال استان برگزار خواهد شد.

مدیر خانه پویانمایی جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی گیلان تأکید کرد: خانه پویانمایی درصدد است با برگزاری کارگاه‌های یک روزه آموزشی و تولید محور، متناسب با علاقمندی هنرجویان با هدف شناسایی استعدادها، ارتباط‌گیری و هم‌افزایی نیروها، به این مهم دست یابد.

وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند از تاریخ ۵ لغایت ۱۵ تیرماه ۱۳۹۹ با مراجعه به سایت www.gilananimationhome.ir در این دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی ثبت نام نمایند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه