از امروز؛

نمایش خیابانی « زیر پوست شهر» در رشت اجرا می شود

نمایش خیابانی «زیر پوست شهر» به نویسندگی و کارگردانی هومن میرمعنوی از امروز (۴ تیر)در پیاده‌راه فرهنگی رشت اجرا می‌شود.

نمایش خیابانی « زیر پوست شهر» در رشت اجرا می شود

به گزارش ۸دی،«هومن میرمعنوی» با اشاره به اجرای تئاتر« زیر پوست شهر» اظهارکرد: این نمایش خیابانی به مناسبت روز جهانی مبارزه با موادمخدر از امروز(۴ تیر) به مدت سه روز اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: گروه تئاتر مارلیک در راستای پویش نه به اعتیاد، این تئاتر خیابانی را در محوطه مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیا(ص) در پیاده راه فرهنگی رشت برگزار می‌کند.

نویسنده و کارگردان تئاتر زیر پوست شهر با بیان اینکه امروزه مواد مخدر به یک بیماری علنی تبدیل شده که بسیاری از خانواده‌ها را گرفتار کرده است، گفت: متاسفانه مواد مخدر زیر پوست شهر در حال جولان است و به راحتی در هر زمان و مکان قابل دسترس است.

میرمعنوی با ابراز تاسف از روند صعودی زنان معتاد به موادمخدر گفت: نمایش زیر پوست شهر با نگاهی سازنده از نگاه یک خبرنگار دختر به نمایش زندگی زنانی می‌پردازد که دچار اعتیاد شده‌اند و هر کدام مشکلاتی را دارند و در نهایت با ارائه راه حل این مشکل در رفتن به کمپ ترک اعتیاد، همه زنان را برای داشتن یک زندگی بهتر امیدوار می‌کند.

وی با بیان اینکه نویسندگی و کارگردانی این نمایش با بنده است اعلام کرد: نازنین صابر، آرزو طاهری فر، شکیلا محسنی و آریانا عفت طلب به ایفای نقش در این نمایش می‌پردازند.

نویسنده و کارگردان تئاتر زیر پوست شهر خاطرنشان کرد: طراحی لباس نمایش طاهره فداکار، منشی صحنه آیدا اسودی، طراح فضا هومن میرمعنوی، آکسسوار و دکور سپاس خانی و مدیر صحنه مصطفی رهبری از دیگر عوامل اجرای این تئاتر هستند.

گفتنی است، کانون تئاتر خیابانی ایران با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور  به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر طرح اجرای نمایش خیابانی را در تهران و چند شهر از استان‌های کشور به اجرا در می‌آورد که از شهر رشت نمایش « زیر پوست شهر» به نویسندگی و کارگردانی هومن میرمعنوی از ۴ الی ۶ تیر ساعت ۱۸ در محوطه مجتمع خاتم الانبیاء(ص) برای مردم به اجرا در می‌آید.

منبع: شبستان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه