رئیس اداره صمت رودسر اعلام کرد:

فعالیت بیش از ۵ هزار واحد صنفی در شهرستان رودسر

رئیس اداره صمت رودسر گفت: بیش از پنج هزار واحد صنفی در شهرستان رودسر فعالیت می کنند.

فعالیت بیش از ۵ هزار واحد صنفی در شهرستان رودسر

به گزارش ۸دی،جلال حسین زاده سه شنبه به مناسبت روز ملی اصناف با گرامیداشت روز اصناف به نقش، اهمیت و جایگاه اصناف اشاره و اظهارکرد: اصناف در همه عرصه‌های انقلاب نقش پر رنگ و تأثیر گذار داشته و شایسته بهترین قدر دانی هستند.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین رسالت اصناف در تأمین، تهیه و توزیع کالاهای اساسی مردم است، افزود: متأسفانه در ایام کرونا بیشتر واحدهای صنفی آسیب‌های فراوانی دیدند که معتقدم باید ساز و کارهای مناسب برای حمایت آنها در نظر گرفته تا آسیب‌ها به حداقل ممکن کاهش یابد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت رودسر  به ارتباط سازنده و دو سویه اداره صمت و اصناف در اجرای پروتکل‌های بهداشتی و طرح فاصله گذاری اجتماعی اشاره و اظهار کرد: خوشبختانه بر خلاف سایر شهرستان‌های استان هماهنگی و هم افزایی خوبی بین اصناف و صمت بوده و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کردند.

حسین زاده پلمب اندک واحدهای صنفی را نشان دهنده همکاری و هم افزایی اتحادیه‌ها و صمت عنوان کرد و ادامه داد: این همکاری تا پایان مهار کرونا استمرار دارد.

لزوم حمایت دولت از اصناف آسیب دیده از کرونا

همچنین  امام جمعه رودسر با اشاره به آسیب پذیری اصناف در بحران کرونا از دولت خواست تسهیلات بانکی در اختیار اصناف قرار دهد.

حجت‌الاسلام تقی روحانی بخشی از مشکلات کشور را در ضعف ساختار مدیریت کشور اعلام کرد و گفت: برخی مشکلات کنونی کشور را مدیران نالایق ایجاد کرده اند که باید پاسخگو باشند.

وی ادامه داد: مطمئناً با روحیه انقلابی و جهادی می‌توان کشور را از این وضعیت نجات داد.

منبع: مهر

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه