استعفای اینستاگرامی مالک سپیدرود/ نیازی به جمع آوری امضای الکترونیک نیست!

کیومرث بیات گف: لطفا خریدار و مالک جدید را مشخص نمایید تا هرچه سریعتر انتقال مالکیت صورت پذیرد و اصلا نیازی به جمع آوری امضای الکترونیکی نیست من خودم بجای همه امضا میکنم .

استعفای اینستاگرامی مالک سپیدرود/ نیازی به جمع آوری امضای الکترونیک نیست!

به گزارش ۸دی، پس از ایجاد کمپین هواداران علیه مالکیت تیم سپیدرود، کیومرث بیات با انتشار متن زیر در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از مالکیت این تیم پرهوادار شهر رشت استعفا داد:

زمان همه چیز را روشن خواهد کرد .
سرکار خانم بخشی
مدیر کل محترم اداره ورزش وجوانان استان گیلان

باسلام . همانطور که مستحضر می باشید در زمان انتقال مالکیت باشگاه سپیدرود از جناب علی کریمی به اینجانب که با حضور معاون ورزشی شما جناب دکتر صادقی قرار بود بنده تا چند هفته مسئولیت مالکیت باشگاه را عهده دار باشم و در همان روز بشهادت تمامی حاضرین جلسه اعلام کردم بنده توانایی مالی اداره این تیم را ندارم اما به درخواست حاضرین از من خواستند فقط چند هفته تحمل کن خریداران در راه هستند .متاسفانه همه خودشان را کنار کشیده و انگار که چنین تیمی وجود خارجی ندارد . بعد از مدتی که تیم لیگ یک را شروع کرد جناب ناظمی را فرستادید منزل بنده که ایشان مدیر عامل باشند وتمام اختیارات باشگاه را به ایشان سپردیم واز آن تاریخ اینجانب هیچ دخل و تصرفی در امورات باشگاه نداشته ام جز پیگیری شکایت علیه باشگاه استقلال تهران و فولاد خوزستان که توانستم هردو باشگاه را محکوم نمایم و تا کنون وجهی بابت این دو محکومیت وصول نشده اما شاهد وصول پولهای هنگفتی از استانداری . شهرداری. شرکت توسعه گردشگری . دکتر نوبخت . معادن مبارکی وحتی دریافت پول از بازیکنان سرمایه دار و فروش کارت حضور در لیگ که در نهایت پرونده آن در کمیته اخلاق باز است وحتی اخذ مجوز بهره برداری از معدن شن و ماسه در یکی از روستاها بوده ام واین در حالی است که کادر فنی و بازیکنان پول بسیار ناچیزی دریافت کرده اند و این در حالی است که حتی یکریال در آن دخیل نبوده ام وبارها برای رهایی خودم دست به دامن علی کریمی شدم که مرا نجات دهد . حال که مدتی است فشار آورده ام که هیات مدیره تشکیل شود و حساب بانکی بنام سپیدرود در بانک تجارت شعبه طالقانی باز کردیم و اعلام کردم وجوه باشگاه به این حساب واریز شود و تا کنون حتی یکریال محقق نشده و از طریق هیات مدیره مدیریت شود آدم بدی شدم و میدانم مزاحم هستم و حیاط خلوت را بهم ریختم بخصوص که قرار است کمکهای ایران کیش و تراکنشهای دستگاههایی که نصب کردیم به این حساب واریز شود وبا امضای هیات مدیره انجام شود جریانی هدایت شده در حال تخریب بنده هستند اما بنده به هواداران عزیز باشگاه اعلام میکنم من تن زاده نیستم که در مقابل خواست شما بایستم با کمال احترام آماده واگذاری باشگاه هستم و به نظر شما که عزیز من هستید احترام می گذارم و اگر مشکل تیم من هستم از حضور شما خداحافظی میکنم زمان بزودی چهره افراد را رونمایی خواهد کرد امیدوارم جریانی که منجر به سقوط داماش شد گریبان سپیدرود را نگیرد همه شمارا بخدا می سپارم .

لطفا خریدار و مالک جدید را مشخص نمایید تا هرچه سریعتر انتقال مالکیت صورت پذیرد و اصلا نیازی به جمع آوری امضای الکترونیکی نیست من خودم بجای همه امضا میکنم .

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه