معاون سیاسی فرمانداری آستارا عنوان کرد:

توقیف و نگهداری تریلی‌های حامل الکل وارداتی در محدوده شهر آستارا

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری آستارا گفت: توقیف و نگهداری تریلی‌های حامل الکل وارداتی در محدوده شهر، اقدامی خطرناک و عواقب آن بر عهده دستگاه‌های متولی‌است.

توقیف و نگهداری تریلی‌های حامل الکل وارداتی در محدوده شهر آستارا

به گزارش ۸دی، سامان ساسانیان امروز با بیان اینکه توقیف و نگهداری تریلی‌های حامل الکل وارداتی در محدوده شهر، اقدامی خطرناک و عواقب آن بر عهده دستگاه‌های متولی‌است، اظهار کرد: تانکرهای واردات الکل که از گمرک آستارا وارد این شهر شده اند، طبق اعلام رانندگان مربوطه، در حاشیه این شهر برای تخلیه و تفکیک بار به تانکرهای کوچک توقف کرده بودند و توسط هنگ مرزی آستارا به عنوان مصداق قاچاق کالا توقیف شده اند.

وی ادامه داد: توقف تانکرهای حامل الکل در محدوده شهر، خطر انفجار و عواقب جبران ناپذیر دارد و از هنگ مرزی آستارا خواسته شد به سرعت به رفع توقیف و هدایت آنها به مسیرهای خود اقدام کند.

معاون سیاسی و امنیتی فرماندار آستارا افزود: واردات الکل ممنوع نیست و واردکنندگان در شرایط پیشگیری از بیماری کرونا به واردات آن از مرز آستارا اقدام کرده اند.

همچنین سید عیسی محسن پور رئیس اداره تعزیرات حکومتی آستارا نیز گفت: این موضوع هنوز به شکل پرونده در این اداره مطرح نشده است و نمی توان خارج از تشریفات اداری و قانونی در خصوص آن نظر داد و تلاش می کنیم در اولین فرصت درباره قاچاق محسوب شدن یا نشدن این محموله بررسی و اقدام کنیم.

*ورود چهار تانکر حامل الکل از طریق گمرک آستارا

همچنین مدیرکل گمرک آستارا  گفت: ورود چهار تانکر حامل الکل از طریق این گمرک، طبق مقررات گمرکی با رعایت ضوابط و الزامات قانونی صورت گرفته است و کالای قاچاق محسوب نمی شود.

رسول امیدی ادامه داد: نحوه حمل یا توزیع الکل توسط حاملان و واردکنندگان آن، خارج از محدوده گمرک آستارا، ارتباطی به این اداره کل ندارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه