سرپرست معاونت اجتماعی پلیس گیلان:

پلیس با خودرو‌های متخلف در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی برخورد قاطع می کند

سرپرست معاونت اجتماعی پلیس گیلان از برخورد قاطع با خودرو‌های متخلف در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی خبر داد.

پلیس با خودرو‌های متخلف در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی برخورد قاطع می کند

به گزارش ۸دی، سرهنگ مجید رسول‌زاده فرساد، سرپرست معاونت اجتماعی پلیس گیلان گفت: در راستای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی ۲۲ دستگاه خودروی متخلف در روز یک شنبه توقیف و ۳۳۵ خودرو با جریمه ۵۰۰ هزار تومانی پلیس اعمال قانون شدند.

او با اشاره به شیوع ویروس کرونا و جو روانی حاکم بر جامعه و احتمال احتکار لوازم بهداشتی افزود: برخورد قاطع و قانونی با صنوف متخلف و خودرو‌هایی که بدون توجه به طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تردد کنند، در دستور کار پلیس قرار دارد.

این مقام انتظامی اظهار داشت: در راستای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی ۲۲ دستگاه خودروی متخلف به علت عدم رعایت ممنوعیت‌های عبور و مرور در روز یکشنبه ۲۴ فروردین ماه در سطح استان توقیف و روانه پارکینگ شدند.

سرهنگ رسول‌زاده در خصوص رانندگانی که با جریمه ۵۰۰ هزار تومانی پلیس مواجه شدند، گفت: ۳۳۵ راننده متخلف به علت عدم رعایت محدودیت‌های تردد با جریمه ۵۰۰ هزار تومانی اعمال قانون شدند.

او همچنین از پلمب ۱۴ واحد صنفی متخلف که بدون رعایت قوانین مربوط به پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اقدام به فعالیت داشتند، خبر داد و تصریح کرد: مقابله با ویروس کرونا و قطع زنجیره شیوع آن نیازمند همکاری و مشارکت مستمر شهروندان است.

سرپرست معاونت اجتماعی پلیس گیلان با تقدیر و تشکر از شهروندانی که با رعایت طرح فاصله‌گذاری اجتماعی با پلیس و سایر دستگاه‌ها همکاری می‌کنند از آن‌ها خواست: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و قطع زنجیره آن، تا عادی شدن شرایط در منزل بمانند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه