تیرخلاص مبارزه با کرونا در خانه ماندن است حتی اگر “۱۳به در” باشد!

مردم گیلان که روزهای پردردی را در مقابله با کرونا گذراندند باید به این مهم توجه کنند که امروز تیرخلاص مبارزه با کرونا در خانه ماندن است حتی اگر ۱۳به در باشد!

تیرخلاص مبارزه با کرونا در خانه ماندن است حتی اگر “۱۳به در” باشد!

به گزارش ۸دی، ۱۳ فروردین در تقویم رسمی کشور روز طبیعت نام گرفته شده است، در این روز ایرانیان روز خود را در دامان طبیعت و در کنار سایر اعضای خانواده سپری می گذرانند و به اهمیت سبزه و سرزندگی طبیعت توجه ویژه‌ای دارند.

اما نوروز امسال با شیوع ویروس کرونا در ایران  مصادف شده است، ویروسی که بسیاری از مردم کشورهای جهان را مبتلا کرده است.

در روزهای اخیر نتایج اجرای طرح غربالگری در مقابله با کرونا، محدودیت های ناشی از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و ممنوعیت تردد خودروهای غیر بومی و تعطیلی اصناف غیر ضروروی نتایج امیدوار کننده ای در جهت کاهش اپیدمی کرونا در کشور داشته است، اما بی احتیاطی و بی توجهی تعدادی از شهروندان نیز می تواند تاثیر منفی برای دغدغه مندی جمع کثیری از مردم و زحمات کادر درمانی بیمارستان ها و نیروهای جهادی که از اولین روزهای شیوع کرونا به مقابله با آن برخواستند بگذارد.

از این رو مردم به خصوص مردم گیلان که روزهای پردردی را در مقابله با کرونا گذراندند باید به این مهم توجه کنند که امروز تیرخلاص مبارزه با کرونا در خانه ماندن و استمرار آن است حتی اگر ۱۳به در باشد!

مردم می توانند روز سیزدهم فروردین امسال را به شکلی متفاوت در منزل خود تجربه کنند تا به امید خدا با شکست این بیماری، شرایط مناسبی برای سفرهای بانشاط در آینده نزدیک فراهم شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه