بیانیه بسبج دانشجویی آزاد رشت به مناسبت ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی

بسیج دانشجویی آزاد رشت به مناسبت ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی بیانیه ای صادر کرد.

بیانیه بسبج دانشجویی آزاد رشت به مناسبت ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی

به گزارش ۸دی، بسبج دانشجویی آزاد رشت به مناسبت ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

“روز جمهوری اسلامی جزء مهم ترین و پر برکت ترین و تعین کننده ترین روزهای تاریخ ماست”
رهبر معظم انقلاب

بدون شک دوازدهم فروردین ۱۳۵۸ نقطه عطفی در تاریخ تحولات سیاسی ایران محسوب می شود. روزی که ملت ایران با رای قاطعانه خود به استقرار نظام جمهوری اسلامی، به سلطنت ۲۵۰۰ ساله رژیم شاهنشاهی در ایران پایان داد و نظامی مردم سالار و دینی را جایگزین حکومتی استبدادی نمود که تماما مورد حمایت آمریکا قرار داشت.

پیروزی انقلاب اسلامی و سپس تثبیت نظامی الهی که جمهوریت و اسلامیت را توامان با هم مطرح میکرد، علاوه بر آن که در حوزه اندیشه سیاسی به لحاظ نظری ضربه سنگینی را بر تئوری های نظریه پردازان سکولار عرصه سیاست وارد کرد و آنان را در شوک و بهت فرو برد، در عرصه عمل نیز شورشی را بر علیه مناسبات ظالمانه نظام جهانی ترتیب داد به طوری که ایران را از کشوری “پیرامونی” و وابسته که حافظ منافع آمریکا و ستون امنیتی این کشور در منطقه محسوب می شد تبدیل به “مرکز” تحولات منطقه و محور مقاومت علیه استکبار جهانی و به کابوسی برای واشنگتن تبدیل نمود تا آن جا که در طلیعه دهه پنجم انقلاب باید گفت بازگشت و دستیابی مجدد آنان به ایران و تضمین امنیت رژیم صهیونیستی نه‌تنها به رویایی تحقق ناپذیر تبدیل شده است بلکه برغم خواست و تلاش شیطانی آنها هم اینک این تل‌آویو است که در محاصره گفتمان انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت متولد شده از آن قرار گرفته است. اگر انقلاب اسلامی در سال ۵۸ ایران را از لوث وجود آمریکا پاک کرد اکنون به برکت خون حاج قاسم سلیمانی و مجاهدت های سربازان ایشان در میدان نبرد، آمریکا بازی منطقه را نیز باخته است و دیر یا زود باید آن را ترک کند.

اکنون در چهل و یکمین سالگرد تاسیس نظام جمهوری اسلامی ایران، نظام اسلامی علی رغم تمامی مشکلات و سختی ها و دشمنی های بی حد و حصر دشمنان این نظام و کشور و فتنه انگیزی های پیاده نظام آنان در داخل، پیشرفت های شگفت آوری در حوزه های گوناگون رقم زده است و قدرتمند از گذشته حرکت خود را جهت تحقق کامل ارزش های استقلال، آزادی و عدالت و دستیابی به آرمان تشکیل تمدن نوین اسلامی پی میگیرد و همه این ها در حالی است که غرب که روزی تسلط ایدئولوژی لیبرال دموکراسی خود را “پایان تاریخ” می پنداشت اکنون چنان درگیر بحران ها و چالش های گوناگون شده است که محفلی را نمیتوان یافت که سخن، سخن افول آمریکا و “پایان امپراطوری” آن نباشد.

همین مسئله شیوع ویروس کرونا نیز شاهد خوبی بر این مدعاست و اکنون ادعا های نظام های غربی را در آزمونی مهم قرار داده است. چطور ممکن است کشوری که ادعای رهبری دنیا را دارد توانایی تامین دستمال توالت، ماسک و دستکش را برای مردم خود نداشته باشد؟! چگونه ممکن است کشوری که با اقدامات مداخله جویانه خود در تمامی نقاط دنیا به دنبال تحقق نظم نوین خود است اکنون با سیل غارت و چپاول فروشگاه های خود و هجوم مردم خود به اسلحه فروشی ها رو به رو است و توانایی مدیریت آن را ندارد؟!
و این در حالی است که کشورمان ایران به رغم تمامی ایرادات و انتقادات وارده، اکنون با تلاش های دولت و مجاهدت های پرستاران و پزشکان غیور این مرز و بوم و کمک های نیرو های مردمی و نهاد های نظامی،‌ اکنون با کمبود هیچ یک از محصولات بهداشتی وهمچنین تخت های بیمارستانی رو به رو نیست و به لطف خدا قدم های بزرگی را در راه حل این بحران برداشته است.

در سالگرد تاسیس نظام جمهوری خوب است باری دیگر به این مسئله توجه کنیم که حضور حماسی بیش از ۹۸ درصدی مردم در پای صندوق‌های رأی در روزهای سرنوشت ساز پس از پیروزی انقلاب اسلامی و رأی قاطع به “جمهوری اسلامی”؛ بیان کننده خواست و اراده مردم در استکبارستیزی، آزادی‌خواهی و استقلال‌طلبی و عدالت خواهی بود. خواسته‌ای که اکنون و با گذشت بیش از ۴۱ سال از پیروزی انقلاب اسلامی کماکان خواسته اصلی ملت بصیر و فهیم ایران اسلامی است و مسئولین نظام جمهوری اسلامی در تمامی دستگاه ها وظیفه تحقق آن را بر عهده دارند و باید تمام تلاش خود را جهت قوی تر شدن ایران اسلامی به کار بگیرند.

بسیج دانشجویی آزاد رشت

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه