مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان:

۴هزار بسته حمایتی و اقلام معیشتی بین خانوارهای کم درآمد توزیع می شود

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان، گفت: بسته های حمایتی بین افرادی که به واسطه بیماری کرونا شغل خود را از دست داده اند توزیع می‌شود.

۴هزار بسته حمایتی و اقلام معیشتی بین خانوارهای کم درآمد توزیع می شود

به گزارش ۸دی، احمد ابراهیمی، مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان، در حاشیه بسته بندی و بارگیری بسته های حمایتی و اقلام معیشتی برای خانوارهای نیازمند در گفت و گو با خبرنگار ۸دی، اظهار کرد: بسته های حمایتی در سطح شهر رشت و دو ناحیه بندرانزلی و خمام در بین افرادی که به واسطه بیماری کرونا شغل خود را از دست داده اند توزیع می‌شود.

وی افزود: با توجه به فرا رسیدن سال نو بیش از ۴هزار بسته حمایتی به ارزش ۴۰۰ هزار تومان تقدیم خانواده ها می شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با تأکید بر اینکه انتظار داریم افراد خیر و نیکوکار استان در این امر خیر و خداپسندانه به کمک ما بیایند گفت: با کمک این عزیزان این بسته‌ها را تا پایان رفع گرفتاری ها توزیع خواهیم کرد.

ابراهیمی افزود: امید داریم هر چه زودتر این‌ مشکل از جامعه حذف شود.

 

 

سرهنگ جمشید اصحابی، فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت در حاشیه تهیه و بسته‌بندی اقلام معیشتی توسط سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان در گفت و گو با خبرنگار ۸دی، گفت: در راستای کمک به همشهریانی که در روزهای بحران کرونا آسیب دیدند ۲هزار و ۱۰۰بسته حمایتی در شهرستان رشت توزیع می شود.

وی اظهار کرد: با شناسایی افرادی که دچار مشکل شدند این بسته‌ها از فردا و از طریق پایگاه بسیج به جامعه هدف شناسایی شده اهدا می‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه