انسجام بسیجیان گیلان برای شکست دادن کرونا

از زمان آغاز شیوع ویروس کرونا در استان گیلان، بسیجیان از جمله اقشاری بودند که تمام ظرفیت خود را در راستای مقابله جدی با این بیماری به کار گرفتند.

انسجام بسیجیان گیلان برای شکست دادن کرونا

به گزارش ۸دی، از زمان آغاز شیوع ویروس کرونا در استان گیلان, بسیجیان از جمله اقشاری بودند که تمام ظرفیت خود را ذر راستای مقابله جدی با این بیماری به کار گرفتند.

سرگرد مهدی پاک‌شریفی با اشاره به اقدامات در حال انجام در راستای مقاله با ویروس کرونا اظهار داشت: طرح مشترک ضد عفونی و گندزدایی بسیج با شهرداری در سطح محلات منطقه ۳ شهری به صورت منسجم و یکپارچه آغاز شده است.

وی با اشاره به حضور تعاملی مردم در کنار دستگاه های اجرایی برای گندزدایی معابر شهری از کرونا ویروس، افزود: علاوه بر تجهیزات شهرداری، بسیجیان نیز چهار دستگاه سم پاشی را برای ضد عفونی معابر به میدان آورده اند و برای شکست کرونا همه پای کار هستند.

فرمانده حوزه ۳ شهری سپاه ناحیه مرکزی رشت بابیان اینکه ضد عفونی معابر از ساعت ۲۰ آغاز شده و همچنان ادامه دارد، گفت: هفت محله منطقه سه رشت به همت بسیجیان ضد عفونی خواهد شد.

پاک شریفی از حضور ۲۵ بسیجی برای ضد عفونی معابر در رزمایش ضد عفونی شهر خبر داد و افزود: ۱۵۰۰ لیتر ماده ضد عفونی کننده برای گندزدایی این محلات از ویروس جدید کرونا استفاده شده است.

وی با بیان اینکه طی یک هفته اخیر ۱۲ محله توسط بسیجیان حوزه سه شهری ضد عفونی شده، گفت: در صورت پایداری هوا ضد عفونی معابر دیگر محلات نیز انجام خواهد شد.

منبع: بسیج

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه