طرح بسیج ملی مقابله با کرونا در گیلان روند خوبی طی می کند

استاندار گیلان اعلام کرد: تا کنون بیش از یک میلیون نفر از گیلانیان در طرح ملی بسیج مقابله با کرونا در گیلان غربالگری شدند و این روند همچنان ادامه دارد.

طرح بسیج ملی مقابله با کرونا در گیلان روند خوبی طی می کند
به گزارش ۸دی، ارسلان زارع در نشست مقابله با کرونا و ارتباط ویدئو کنفرانسی با وزیر بهداشت و درمان با بیان اینکه برنامه های مقابله با کرونا در گیلان همچنان با جدیت ادامه دارد گفت: طرح بسیج ملی مقابله با کرونا که از چند روز پیش در استان آغاز شد با همکاری نیروهای بسیجی و مردم گیلان روند خوبی را طی می کند و این روند همچنان ادامه دارد.
وی با قدردانی از مردم و کادر درمانی برای مشارکت در طرح بسیج ملی مقابله با کرونا افزود: هم اکنون بیش از یک میلیون نفر معادل ۴۲درصد جمعیت گیلان در راستای اجرای این طرح غربالگری و پایش شدند و امیدواریم در چند روز آینده همه گیلان پایش وغربالگری شوند.
استاندار گیلان با اشاره به اینکه غربالگری مردم از طریق سامانه سلامت و تماس تلفنی مراکز بهداشت انجام می شود افزود: افراد مشکوک به کرونا تا ارجاع به مراکز درمانی مشایعت شده و خانواده این افراد هم مورد ارزیابی قرار می گیرند.
ارسلان زارع همچنین از ادامه گندزدایی معابر و اماکن عمومی هم خبر داد و گفت: این روند ادامه دارد و با کمک بسیجیان قرار است این اقدام در همه مناطق استان تا قبل از نوروز انجام شود.
ارسلان سالاری، رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان هم با اشاره به اجرای طرح بسیج ملی مقابله با کرونا و مشارکت ۳هزار بهورز و ۷هزار و ۵۰۰ بسیجی در این طرح گفت: تا کنون ۴هزار و ۶۰۰نفر مبتلا به بیماری حاد تنفسی از بیمارستانهای گیلان ترخیص شدند.
سالاری بار دیگر از مردم خواست از خانه خارج نشده و اصول بهداشتی را رعایت کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه