شهدا پرچمداران یک تحول بزرگ در جهان اند/بسیاری از مشکلات کشور ضعف مدیریتی است

یادواره ۱۵شهید والامقام طول لات رحیم آباد در مسجد امام حسین(ع) این روستا برگزار شد.

شهدا پرچمداران یک تحول بزرگ در جهان اند/بسیاری از مشکلات کشور ضعف مدیریتی است

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از املش ما، محسن رضایی در این مراسم گفت: آنقدر بدهکار و مدیون شهدا هستیم که هرچقدر از این جلسات بگذاریم باز نتوانسته ایم حق مطلب را ادا کنیم.

محسن رضاییدبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود:  امام خمینی (ره) هدف اصلی انقلاب این بود که هم دین  وهم مردم باید وارد سیاست و حکومت شوند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان نظام برای مقابله با این دیدگاه امام شروع به پاتک زدن نمودندو چون دیدند نمیتوانند این نظام را که مردم پشت آن هستند از بین ببرند جنگ هشت ساله را باحمله و اشغال ۵ استان غربی آغاز نمودند.

رضایی اظهار داشت : دشمنان نظام معتقدند  ایران دنبال ساخت تمدن بزرگ  انقلاب اسلامی و اشاعه آن در جهان است که کسینجر درآخرین گفته هایش به استکبار جهانی گفت: جریان اوکراین و داعش را کنار بگذارید و به رصد ایران بپردازید.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:دشمنان می خواهند ما دنبال روی آنها باشیم و اگر  این تمدن بزرگ انقلاب اسلامی فراگیر شوذ آنها در جهان منزوی خواهند شد.

محسن رضایی بابیان اینکه بسیاری از مشکلات کشور از یک طرف ضعف مدیریت ، دعواهای بیخود  سیاسی است از دولت مردان خواست مدبرانه تر در تصمیم سازی کشور اقدام کنند.

وی شهدا را پرچمداران یک تحول بزرگ دانست و افزود:هم دین و هم مردم باید در اداره حکومت دخیل باشند.

رضایی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: ماباید پای انقلاب و ارزشهای نظام مقدس اسلامی  و خون شهدای عزیزمان باشیم و پرچم این انقلاب را به صاحب اصلی اش امام زمان (عج) تحویل دهیم.

محمود کریمی

براساس گزارش خبرنگار  ما در ابتدای مراسم حاج محمود کریمی یکی از مداحان بزرگ کشوری در مدح شهدا مداحی نمود.

روستای طول لات در ۵کیلومتری رحیم آباد رودسر واقع شده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه