کاندیدای شفت و فومن در انتخابات مجلس در گفتگو با ۸دی:

عده ای در شفت به شیوه ارباب و رعیتی مدیریت می کنند/نماینده نباید خود را برای عزل و نصب ها کوچک کند

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت:نماینده نباید خود را برای عزل و نصب ها کوچک کند.

عده ای در شفت به شیوه ارباب و رعیتی مدیریت می کنند/نماینده نباید خود را برای عزل و نصب ها کوچک کند

به گزارش ۸دی،، حجت الاسلام رسول پاکزاد، کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شفت و فومن با حضور در تحریریه پایگاه خبری هشت دی به بیان نظراتش پرداخت.

وی درباره سابقه تحصیلی و کاری خود اظهار کرد: به دلیل نبود امکانات تحصیلی و آموزشی از سال ۶۸، دوم دبیرستان از شهرستان شفت به تهران جهت ادامه تحصیل در رشته ریاضی فیزیک مهاجرت کردم.

حجت الاسلام پاکزاد با بیان اینکه از اردیبهشت سال ۷۱، پس از شهادت بردارم، دروس حوزه علمیه را زیر نظر حجت السلام مجتهدی تهرانی آغاز و سال ۷۴نزد آقای بهجت ملبس شده است ادمه داد: در طول این مدت کارهای تبلیغی، فرهنگی، مذهبی، آموزشی و علمی در تهران، زاهدان، سنندج و…انجام میدادم.

وی از تاسیس چند هیات مذهبی در تهران، انجام کارهای تبلیغی، دینی، ورزشی، کلاس های تقویتی برای دانش آموزان یاد کرد و گفت: از سال ۸۵ بعنوان مبلغ به فعالیت در نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه شهرهای مختلف نظیر لرستان، اصفهان، تهران سمنان پرداختم و سال ۹۰، حدود ۸ماه برای اولین بار مسئول دفتری نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و سپس ۳سال با این سمت در دانشگاه بین المللی قزوین خدمت کرده ام.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه شفت و فومن افزود: دارای مدرک کارشناسی ارشد رشته مدیریت دولتی گرایش تحول از دانشگاه غیرانتفاعی سهرودی و در حال حاضر دانشجوی سال سوم مقطع دکترا در رشته مدیریت و برنامه‌ریزی فرهنگی دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات واحد تهران با معدل نزدیک به ۱۹هستم و سال ۹۹در امتحان جامع شرکت خواهم کرد.

حجت الاسلام پاکزاد با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات میتواند خون تازه ای به رگ های انقلاب بدمد، و من با توجه به ظرفیت و تجربه هایی که در طول این سال‌ها کسب کردم با انرژی و جهت ادای دین وارد این عرصه شده ام زیرا باید تحصیلات و تجربیاتی که در طول این سالها کسب کرده ام را اجرا کنم.

 مدیران فومنات به مردم احساس فقر و خود کم بینی می دهند

وی با تاکید بر اینکه نباید از انتقاد و ایراد فرار کنیم درباره ظرفیت شهرستان‌های شفت و فومن بیان کرد: شفت و فومن دارای ظرفیت و استعدادهای فوق العاده هستند و بسیاری از جوانان شفت و فومن در کشور در زمینه‌های مختلف نمونه هستند اما متاسفانه مدیران و مسئولانی اختیار دار این شهر شده‌اند که به مردم احساس خود کم بینی و فقر می دهند.

کاندیدای یازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شفت و فومن ادامه داد: با توجه به تحصیلات حوزوی و آکادمیک خود برنامه های مشخصی جهت رفع مشکلات و توسعه حوزه انتخابیه فومنات دارم.

حجت الاسلام پاکزاد با بیان اینکه جوانان شفت و فومن دارای استعداد زیادی هستند اما کسی نیست که استارت آغاز کار را برای آنها بزند و همه به ادارات وابسته هستند افزود: در شفت یک عده تصور می‌کنند هنوز انقلاب نشده است و اداره شهر و روستا را به شیوه ارباب و رعیتی مدیریت می کنند.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد: این افراد تاکید دارند که اگر مجموعه صندلی های مدیریتی دو شهرستان فومن و شفت ۲۰۰ عدد باشد همه این صندلی ها باید در اختیار افرادی که خود آنها می‌خواهند باشند و غیر از خودشان در این جایگاه و کسی حضور نداشته باشد که متاسفانه مردم عوام این را پذیرفتند و این آغاز بدبختی و مشکلات همه ما است.

کاندیدای یازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه شفت و فومن با تاکید بر اینکه نماینده مجلس یک ناظر است و نباید خود را برای عزل و نصب ها کوچک کند افزود: در نهادهای اجرایی مثل بخشداری ها که کار به صورت یدی انجام می‌شود افرادی باید در کنار هم قرار بگیرند که اتحاد و انسجام دارند و در این شرایط وصل شدن به مدیریت اشکالی ندارد اما نماینده نباید در تمام عزل و نصب ها که ارتباطی به او ندارد دخالت کند‌.

حجت الاسلام پاکزاد با بیان اینکه در شعارهای خود می‌گوییم مرگ بر آمریکا اما مرام آمریکایی که خود بزرگ بینی است را برخی افراد دارند گفت: نمایندگان مجلس با نظارتی همه جانبه و بویژه انقلابی می توانند موضوع بسیاری از مشکلات و فساد را در جامعه شوند.

همه مردم از جانب من ناظر باشند

وی با تاکید بر اینکه نظارت کاری سنگین است و به تنهایی از دست یک نماینده بر نمی آید و به همین دلیل باید مانند دوران انقلاب از میان مردم یارگیری کند افزود: با توجه به اینکه نماینده مجلس به تنهایی نمی تواند تمام عملکرد شهرستان حوزه انتخابیه خود و نیز دولت نظارت کامل داشته باشد به همین دلیل برنامه من این است که در حوزه انتخابیه خود بالای ۲۰۰ تا ۳۰۰ نفر و حتی همه مردم از جانب من ناظر باشند.

کاندیدای یازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه شفت و فومن با بیان اینکه نمایندگان باید متکی به مردم و گوش شنوای آنها باشند افزود: نماینده اگر نیروهای خود را نصب کند و نمیتواند بر عملکرد آنها نظارت کافی داشته باشد و به همین جهت اول باید نیروهای خودی را جمع کند.

حجت الاسلام پاکزاد با تاکید بر نظارتی دقیق، قوی، انقلابی و ولایی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در طول سال‌های اخیر بارها فرموده‌اند که مراقب نفوذی ها باشید و نگاهتان به خارج از کشور نباشد ولی نمایندگان یا دولتی ها کاملاً برعکس فرمایشات رهبر معظم انقلاب رفتار می‌کنند.

وی با بیان اینکه نظارت انقلابی یعنی استفاده از هر فرد انقلابی که دارای ظرفیت و توانایی های لازم است ادامه داد:
یک نماینده انقلابی باید این قدرت را داشته باشد که در جلوی وزیر و سایر نهادهای دولتی بایستد و از و بر عملکرد آنها نظارت و انتقاد داشته باشد.

کاندیدای یازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه شفت و فومن تصریح کرد: امروز در مجلس طرح‌های ملی داریم که باید افرادی باشند که زبانشان در مقابل وزیر و ریاست جمهوری بند نیاید و پای آنها گیر وام های میلیاردی و فساد مالی نباشد.

حجت الاسلام پاکزاد از حرف زدن و قسم خوردن لیدر های انتخاباتی بعنوان مفاسدی یاد کرد که باید توسط مردم نظارت و گزارش داده شود و در ادامه اضافه کرد: اموال من کاملا شفاف است و من فقط یک خانه در روستا دارم و ۳۰سال برای تحصیل و کار و کسب تجربه بیرون از شهرستان بودم.

وی با بیان اینکه آزادترین مجلس دنیا در کشور ما است ولی برخی از فرط خوشحالی پاهای خود را دست دیگران میدهند و زبانشان بند می آید افزود: اگر کسی فکر می‌کند که مردم متوجه نمی شوند خودش است که مثل کبک سرش را زیر برف کرده است، زیرا هدف وسیله را توجیه نمیکند.

کاندیدای یازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه شفت و فومن ادامه داد: برخی افراد به هر قیمتی می خواهند در امتحان نمره قبولی بگیرند ولی این امر در اسلام جایز نیست هر کس تقوا داشته باشد خدا به او همه چیز می دهد و بن بست برای یک فرد مومن وجود ندارد.

مردم به حرف لیدرها گوش نکنند آنها به دنبال سود خود هستند

حجت الاسلام پاکزاد با بیان اینکه مردم در انتخاب خود به حرف لیدرها کاری نداشته باشند زیرا آنها معامله کردند و سود خود را می گیرند افزود: افرادی که با خرید رای و به هر طریقی می خواهند وارد مجلس شوند باید بدانند که حقوق آنها شبهه دار است، مردم نیز خدمت صادقانه را می‌فهمند و نمی‌توانند سر مردم کلاه بگذارند.

وی با اشاره به قرار گرفتن نمایندگان در کمیسیون های تخصصی که فاقد تخصص لازم هستند گفت: نمایندگان باید در جایی که تخصص دارند ورود کنند تا بتوانند در مقابل سایر نمایندگان صدای خود را بالا کنند و حق مردم حوزه انتخابیه خود را از مجلس دریافت کنند و از سوی دیگر پای آنها جایی گیر نباشد که وجود لیدرها برای برخی نمایندگان مسئله‌ساز است.

کاندیدای یازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه شفت و فومن با تاکید بر اینکه با وجود اینکه در شهرستان فومن و شفت نبودم اما از مشکلات این شهرستان اطلاع کافی دارم افزود: با آغاز گام دوم انقلاب یک بار برای همیشه باید پرونده مشکلات و فسادها را بست.

دولت در اختیار یک عده پیر مرد پر ادعا است

حجت الاسلام پاکزاد با بیان اینکه این دولت در اختیار یک عده پیرمرد پر ادعا قرار گرفته است که این بلاها را سر مردم آوردند اگر قرار است که همین‌ها دوباره به مجلس وارد شوند فاتحه همه ما خوانده است و بلاهای صد چندان سر ما می آورند، ادامه داد: مردم یکبار برای همیشه این آقایان را به پارکینگ بفرستند تا  نیروی جوان، معتقد، انقلابی که گوش دل و جان به رهبر معظم انقلاب دوخته است وارد میدان شوند.

وی با بیان اینکه مردم در تمام جریان ها صادقانه به نماینده کمک می‌کنند و این نمایندگان هستند که تا کنون کمکی از مردم نخواستند افزود: به امید تشکیل مجلسی انقلابی با آرمان‌های امام(ره) و رهبر معظم انقلاب که بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب از این خفت و خاری که برخی افراد برای ما ایجاد کردند نجات پیدا کنیم که این امر با نظارت مجلسی انقلابی، مردمی و جوان امکان پذیر است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه