نامزدهای مورد حمایت جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت گیلان در ۸حوزه انتخابیه اعلام شد + اسامی

رمضان یوسفی رئیس و سخنگوی جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت استان گیلان در گفتگو با ۸دی از جمع بندی این جبهه در ۸حوزه انتخابیه در استان گیلان خبر داد.

نامزدهای مورد حمایت جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت گیلان در ۸حوزه انتخابیه اعلام شد + اسامی

به گزارش ۸دی،رمضان یوسفی رئیس و سخنگوی جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت استان گیلان در گفتگو با هشت دی از جمع بندی  این جبهه در ۸حوزه انتخابیه در استان گیلان خبر داد و گفت: این افراد بعد از بحث  و بررسی لازم در جبهه اصلح تشخیص داده شد.

وی با بیان اینکه برای رسیدن به این لیست واحد اکثریت کاندیداهای مطرح از ابعاد مختلف مورد ارزیابی قرار گرفته اند افزود: در حوزه انتخابیه رودسر و املش “اسدالله عباسی” در لیست این جبهه قرار گرفته است.

رییس و سخنگوی جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت گیلان با بیان اینکه در حوزه انتخابیه لنگرود “مهرداد لاهوتی” در لیست مورد حمایت این جبهه قرار دارد، تصریح کرد:‌ در جوزه انتخابیه لاهیجان و سیاهکل”ذبیح الله نیکفر”، در حوزه انتخابیه آستانه اشرفیه “سید مهدی صادق” و در حوزه انتخابیه انزلی “احمد دنیامالی”  در لیست قرار گرفته اند.

یوسفی با بیان اینکه در حوزه انتخابیه رشت “سید ولی الله عظمتی”  در لیست این جبهه قرار دارد، افزود: در حال رایزنی برای دو کاندیدای دیگری که به لیست اضافه بشوند هستیم.

وی با بیان اینکه شورای مرکزی جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت در حوزه انتخابیه صومعه سرا “سید کاظم دلخوش” را در لیست خود قرار داده است، گفت: در حوزه انتخابیه فومن و شفت نیز “جواد زبردست” در لیست نهایی  و مورد حمایت این جبهه قرار دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
حمید
به به افراد بسیار لایقی رو انتخاب کردید.... آقا این حرف ها چیه دیدید که این آقایون رای دارن رفتین پشتش قرار گرفتین والا از آبروی خودتون برای بالا کشیدن افراد واقعاً لایق خرج نکردید. حداقل آقای لاهوتی، آقای زبردست، آقای دلخوش نوع و نحوه عملکرد شون در بیرون از مجلس و داخل مجلس و استان کاملاً مشخص است. متاسفم برای این لیست
nasrin
اندکی صبر سحر نزدیک است...
در حاشیه