پیشرفت فنی سپیدرود محسوس است

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: به دلیل شرایطمان در جدول مسابقه با ارائه یک بازی منطقی مقابل آلومینیوم به تساوی رسیده و تیم حریف موقعیت خاصی بر روی دروازه ما خلق نکرد.

پیشرفت فنی سپیدرود محسوس است

نادر دست نشان با اشاره به کسب تساوی مقابل آلومینیوم اراک اظهار کرد: دیدار دو تیم در شرایط آب و هوایی نامساعد برگزارشده و وزش باد مانع از اجرای برنامه های تاکتیکی دو تیم به ویژه در نیمه نخست مسابقه شد.

وی با تأکید بر دقت پاس بالای بازیکنان سپیدرود رشت تصریح کرد: به دلیل شرایط جدولی با ارائه یک بازی منطقی در نیمه زمین خودمان حضور پیدا کرده و به همین دلیل پاس های بازیکنانمان با دقت بالایی ارسال می شد؛ تیم حریف نیز به دلیل باد شدید نتوانست به خوبی بازی سازی کند و در نیمه نخست مقابل میزبان به تساوی دست پیدا کردیم.
سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت با بیان اینکه از شدت باد در نیمه دوم کاسته شد، افزود: تیم حریف نیمه دوم را هجومی تر آغاز کرد ولی بازیکنانمان به خوبی روزنه ها را بر حریف بسته و با کمترین موقعیت نیمه دوم نیز بدون اتفاق خاصی به پایان رسیده و موفق به کسب یک امتیاز ارزشمند شدیم.
دست نشان با اشاره به کسب چهار امتیاز در دو دیدار اخیر سپیدرود رشت بیان کرد: بازیکنانمان از پتانسیل بالایی برخوردار بوده و کسب چهار امتیاز در دو دیدار اخیر مؤید این مدعاست؛ تیممان رفته رفته به شرایط بهتری رسیده و پیشرفت فنی سپیدرود در دیدارهای اخیر محسوس بوده است.
به گزارش فارس، دیدار دو تیم فوتبال سپیدرود رشت و آلومینیوم اراک در هفته بیست و سوم رقابت های لیگ یک با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه