اعلام ۶نامزد مورد وثوق مجمع یاران انقلاب اسلامی در رشت + اسامی

۶نفر از نامزدهای مورد وثوق مجمع یاران انقلاب اسلامی گیلان برای رسیدن به لیست سه نفر نهایی در حوزه انتخابیه رشت اعلام شد.

اعلام ۶نامزد مورد وثوق مجمع یاران انقلاب اسلامی در رشت + اسامی

به گزارش ۸دی، مجمع یاران انقلاب اسلامی گیلان با انتشار اطلاعیه ای ۶ نفر از نامزدهای موردوثوق خود را برای رسیدن به لیست نهایی در حوزه انتخابیه شهرستان رشت اعلام کرد.

مجمع یاران انقلاب اسلامی گیلان اعلام کرد: پیرو بررسی‌ها، مصاحبه‌ها و گفتگوهای صورت گرفته از ۱۰۶۰ نفر از افراد معتمد، ارزشی و انقلابی ۲۷۷ محل از بخش ها و نواحی شهرستان رشت ،که با هدف جذب حداکثری، مشارکت مردمی و انتخاب درست برنامه ریزی شده بود؛ بدینوسیله تعداد ۶ نفر از نامزدهای مورد وثوق مجمع یاران انقلاب اسلامی معرفی می‌شوند که نشست با ۶ نامزد برتر با حضور هیئت امناء مجمع بمنظور اعلام شرایط «پیمان نامه» در تاریخ ۱۹بهمن ۹۸ ساعت ۲۰ برگزار و پس از آن اعضای هیئت امنا وارد مشورت شده و در مراحل بعدی تعداد ۳ نفر از آنها به عنوان نامزد اصلح و نهایی به پیشگاه مردم شریف شهرستان رشت معرفی خواهند شد.

اسامی نامزدهای مورد وثوق این مرحله به ترتیب حروف الفبا (اسامی به ترتیب حائزین آرا نمی باشند) به شرح ذیل می‌باشد:

۱)سید علی آقازاده دافساری

۲)محمدرضا احمدی سنگری

۳)سیدولی الله عظمتی

۴)حسن کربلایی

۵)جبارکوچکی نژاد

۶)سید رضا مطهری

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
شهروند
سلام این لیست کج دهنی به بیانیه گام دوم بود ، با اینکه آقا در این بیانیه حدود ۴۰ بار از جوانان نام برد ، در این لیست حتی یک جوان هم نیست ، آیا در رشت کاندیدا جوان نداشتیم!!! #عاشری # دلاور #عوض نیا #حسینی
شهروند در پاسخ به شهروند
واقعا
در حاشیه