پیش بازی استقلال خوزستان - سپیدرود رشت؛

جدال شش امتیازی سرخابی های همسایه در لیگ یک

تیم فوتبال استقلال خوزستان عصر فردا در هفته بیست و یکم رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور به مصاف سپیدرود رشت خواهد رفت.

جدال شش امتیازی سرخابی های همسایه در لیگ یک

به گزارش ۸دی؛ تیم فوتبال استقلال خوزستان عصر فردا از ساعت ۱۴ در ورزشگاه تختی اهواز برابر سپیدرود رشت صف آرایی خواهند کرد.

دو تیم در حالی برابر هم قرار خواهند گرفت که از لحاظ موقعیت رده بندی و امتیازی در جدول در همسایگی یکدیگر هستند و فقط استقلالی ها با یک اختلاف امتیاز نسبت به سپیدرود در رده چهاردهم جدول قرار گرفته اند.

قرار گیری دو تیم در همسایگی یکدیگر آن هم در پایین جدول حساسیت تقابل دو تیم را دو چندان کرده است. دو تیم در تعطیلات نیم فصل اول تغییرات زیادی داشته و جهت تقویت نقاط ضعف خود بازیکنان جدیدی را به خدمت گرفته اند و بایستی منتظر ماند و دید که این بازیکنان تا چه میزان برای هر یک از تیم ها مثمر ثمر خواهند بود.

دو تیم در بازی قبل خود به تساوی رضایت دادند در شرایطی که سپیدرود از حریف خود میزبانی می کرد و می توانست هر سه امتیاز این بازی را از آن خود کند اما در نهایت به تساوی یک بر یک آن هم در شرایطی که با یک گل از حریف خود عقب بود رضایت داد.

اما آبی های خوزستان در شرایطی که میهمان تیم مدعی فجرسپاسی بودند توانستند با نمایش و کنترل حریف حتی به یک پنالتی هم دست یابند اما با از دست دادن این پنالتی آنها نیز در نهایت به تساوی بدون گل و به کسب یک امتیاز ارزشمند از تیم مدعی فجر بسنده کردند.

استقلال خوزستان و سپیدرود ۲ تیم پرهوادار و تازه لیگ یکی شده این فصل هستند این دو تیم فصل گذشته در رقابت های لیگ برتر حضور داشتند اما تغییرات متعدد در مدیریت و نیمکت ، عدم حمایت و مهم تر از آن بدهی های سنگین تمرکز را از تیم ها گرفت تا در نهایت در پایان فصل به رقابت های لیگ دسته اول سقوط کنند.

در قیاس آمار تقابل دو تیم در ۲ فصل اخیر لیگ برتر که ۴ بار به صورت رفت و برگشت برابر هم صف آرایی کردند سپیدرودی ها موفق به شکست استقلال در اهواز نشده اند و مجموع تقابل دو تیم به ۲ پیروزی برای استقلال خوزستان ، و دو تساوی ختم شده است.

ضمن اینکه در فصل جاری و در بازی رفت سپیدرود موفق شد به طلسم عدم پیروزی خود برابر آبی های خوزستان در ۲ فصل اخیر پایان داده و با نتیجه پرگل ۳ بر دو این تیم را در رشت شکست دهد.

نتایج ۲ فصل اخیر ۲ تیم:

فصل ۹۷-۹۶

استقلال خوزستان ۰ – سپیدرود ۰
سپیدرود ۱ – استقلال خوزستان ۱

فصل ۹۸-۹۷

استقلال خوزستان ۲ – سپیدرود ۰
سپیدرود ۱ – استقلال خوزستان ۲

باید منتظر ماند و دید که تقابل فردای دو تیم که تقابلی ۶ امتیازی برای هر یک از تیم ها محسوب می شود چرا که کسب امتیاز کامل این بازی می تواند در ادامه کمک شایانی برای صعود تیم ها در جدول داشته باشد و آنها را از منطقه خطر دور کند.

منبع: دی اسپورت

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه