سخنگوی راهیان گام دوم انقلاب گیلان در گفتگو با 8دی:

هرکس از طریق این مجموعه رأی بیاورد مدیون انقلاب است/ با معرفی افراد اصلح حجت را تمام می کنیم

سخنگوی راهیان گام دوم انقلاب گیلان تکیه بر نظرسنجی در انتخاب ۳شخص نهایی در این مجموعه را روشی نامناسب خواند و گفت: در نظرسنجی کسی که پست، مقام، تریبون و….داشته باشد براحتی رأی می آورد و از سویی ممکن است شخصی شایسته باشد ولی پول و تریبون نداشته باشد به همین دلیل برای مجموعه ما از بین ۱۲کاندیدای معرفی شده، علاوه بر نظرسنجی و‌مقبولیت، افراد باید شایستگی لازم و نیز توان پاسخگویی در برابر سؤالات نخبگان سیاسی را داشته باشد.

هرکس از طریق این مجموعه رأی بیاورد مدیون انقلاب است/ با معرفی افراد اصلح حجت را تمام می کنیم

به گزارش هشت دی، “هاجر تحریری نیک صفت” سخنگوی راهیان گام دوم انقلاب اسلامی گیلان با حضور در دفتر پایگاه خبری_تحلیلی هشت دی با بیان اینکه مجموعه راهیان گام دوم انقلاب اسلامی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری تشکیل شده است اظهار کرد: راهیان گام دوم انقلاب اسلامی متشکل از فعالان سیاسی در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است که در جهت تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تشکیل شده است.

 

** اساس میثاق نامه مجموعه راهیان گام دوم انقلاب اسلامی بر خروج از هرگونه تفکر جناحی است

وی از انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سال جاری بعنوان مهمترین رویداد سیاسی و ملی یاد کرد و افزود: این مجموعه پیش از هر اقدامی میثاق نامه ای با تأکید بر پایبندی به نظام و انقلاب اسلامی بدون هیچگونه تفکر جناحی و حزبی، در جهت منافع استان و با هدف افزایش خوش بینی و دلگرمی مردم نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران تدوین کرده است.

سخنگوی راهیان گام دوم انقلاب اسلامی گیلان ادامه داد: حلقه اول این مجموعه اشخاصی با ویژگی های انقلابی و ولایی هستند که این افراد سایر اشخاص انقلابی را وارد و اقدام به عضو گیری کرده اند که از جمله نکات قابل توجه این میثاق نامه عدم حضور کسانی است که دارای منافع مشخص یا عضو بهارستان هستند که نباید تا پایان مسئولیت خود در این مجموعه حضور داشته باشند.

** هدف، معرفی اصلح و افزایش مشارکت حداکثری در انتخابات

وی از مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، کمک به افزایش شناخت و آگاهی مردم از شخص اصلح بعنوان اهداف اصلی مجموعه راهیان گام دوم انقلاب اسلامی گیلان نام برد و افزود: موفقیت این مجموعه تنها در راه یافتن افراد تحت حمایت ما نیست و هدف این مجموعه صرفا مختص به زمان انتخابات نیست بلکه اهداف خود را بصورت مستمر در عرصه های مختلف ادامه خواهد داد.

تحریری نیک صفت در تشریح روند معرفی افراد تحت حمایت مجموعه راهیان گام دوم انقلاب اسلامی گفت: در ابتدا کاندیدا باید شاخص های اساسی که یک نماینده انقلابی و ولایی را که اساس فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری، احادیث و روایات استخراج شده است داشته باشد.

عضو هیئت رئیسه راهیان گام دوم انقلاب اسلامی در گیلان ادامه داد: از ۱۳۲ کاندیدا و متقاضی نمایندگی مجلس در رشت بر اساس نظرسنجی در نقاط مختلف رشت ۲۱ نفر انتخاب شدند که پس از اعلام تأیید صلاحیت ها توسط شورای نگهبان، ۱۲نفر از این تعداد معرفی شدند.

وی با بیان اینکه از بین این ۱۲نفر، سه نفر انتخاب و مورد حمایت کامل مجموعه راهیان گام دوم انقلاب اسلامی گیلان قرار می گیرند افزود: در طول هفته جاری از این ۱۲ نفر دعوت می‌کنیم تا در جمع اعضای راهیان صحبت کنند و به سؤالات اعضای مجموعه پاسخ دهند.

سخنگوی راهیان گام دوم انقلاب اسلامی گیلان تصریح کرد: برخی از این افراد نماینده یا مسئول هستند که باید در مورد عملکرد خود پاسخگو باشند و در مقابل، کسانی هم که برای اولین بار شرکت کرده اند باید برنامه آینده خود را توضیح دهند.

 

** اکثریت مردم بصورت فراجناحی بدنبال انتخاب افراد شایسته هستند

تحریری نیک صفت با بیان اینکه بر اساس نظرسنجی ها اکثریت مردم بصورت فراجناحی درصدد انتخاب افراد شایسته هستند اضافه کرد: بخشی از مردم هستند که دارای رویکرد جناحی و تمایل به ورود بصورت حزبی دارند که موضع سیاسی این افراد بر اساس حوادث مختلف کشور تغییر پیدا میرکند‌.

وی تکیه بر نظرسنجی در انتخاب ۳شخص نهایی در این مجموعه را روشی نامناسب خواند و افزود: در نظرسنجی کسی که پست، مقام، تریبون و….داشته باشد براحتی رأی می آورد و از سویی ممکن است شخصی شایسته باشد ولی پول و تریبون نداشته باشد به همین دلیل برای مجموعه ما از بین این ۱۲نفر، علاوه بر نظرسنجی و‌مقبولیت، افراد باید شایستگی لازم و نیز توان پاسخگویی در برابر سؤالات نخبگان سیاسی را داشته باشد.

سخنگوی راهیان گام دوم انقلاب گیلان با بیان اینکه ما به هر قیمتی نمی خواهیم در انتخابات پیروز شویم و بدنبال معرفی فرد اصلح به مردم هستیم گفت: عموما افرادی که عضو این مجموعه هستند افراد مورد قبول مردم هستند و اگر مردم این افراد را قبول دارند پس کسانی را که این افراد حمایت می‌کنند نیز قبول دارند و به آنها رأی می دهند.

تحریری نیک صفت در ادامه افزود: حتی اگر کسانی که ما از آنها حمایت کردیم رأی نیاورند اعتماد مردم را جلب کردیم زیرا خود مردم مشاهده کردند ما مانع کسانی شدیم که به هر طریقی می خواستند رأی بیاورند و این افراد شایسته را معرفی کردیم و اینکه مردم رءی ندهند و انتخاب درستی نداشته باشند باید خود را سرزنش کنند چون ما حجت را در این پروسه انتخابات تمام می کنیم.

وی درباره نحوه حمایت مجموعه راهیان گام دوم انقلاب اسلامی از کاندیداها گفت: طرح جامعی متشکل از ۱۸شاخصه شامل سخنرانی، نوشتن مقاله، هزینه پوستر، چاپ کارت، مصاحبه، گزارش، حمایت و حضور در ستادهای انتخاباتی…است.

سخنگوی راهیان گام دوم انقلاب گیلان در پایان خاطر نشان کرد: در ازای این ۱۸شاخص کمک و حمایت، کاندیدا زیر دین هیچ شخصی نیستند و هرکسی که رأی آورد تنها به انقلاب مدیون است

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه