آیت الله رمضانی در خواهر امام رشت:

“سردار سلیمانی” شهید تحقق امنیت و مقابله با جریان خشونت و افراطی گری در دنیا است

آیت الله رمضانی با تاکید بر احیای فرهنگ مقاومت، گفت: حاج قاسم سلیمانی شهید تحقق امنیت و شهید مقابله با جریان خشونت و افراطی گری در دنیا بود.

“سردار سلیمانی” شهید تحقق امنیت و مقابله با جریان خشونت و افراطی گری در دنیا است

به گزارش خبرنگارهشت دی، آیت الله رضا رمضانی دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) و نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری، به مناسبت بزرگداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی درمسجد خواهر امام رضا(ع) رشت ضمن تسلیت شهادت سردار سلیمانی و همرزمانش و شهادت تعدادی از هموطنان در سانحه هوایی با بیان اینکه در روزهای اخیر در زمانه تهدید و جنگ بسر می بریم، اظهار کرد: ترور شخصیت و چهره برجسته دفاع از امنیت کشور، در کشوری که با دعوت رسمی به آنجا میرود رسما اعلان جنگ است‌.

وی با بیان اینکه ترور سردار سلیمانی عملا تهدید به جنگ بود گفت: حوادث اخیر فصلی جدید برای جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین الملل بوجود آورد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: خداوند در قرآن کریم می فرماید کسانی که دارای ایمان واقعی و اخلاص هستند و اعمال خود را در جهت افزایش ایمان تنظیم می کنند و دارای حُسن فاعلی و فعل هستند محبوب همگان می شوند.

آیت الله رمضانی با اشاره به ویژگی های بارز اخلاقی سردار شهید قاسم سلیمانی ادامه داد: سردار سلیمانی به لحاظ امنیتی و دفاعی جزء چند شخصیت اول جهانی است و در کنار این موقعیت عارف، دارای معرفت و اهل توکل و توسل بود.

وی با بیان اینکه هیچ نوع افراط و تفریطی در مسیر زندگی حاج قاسم سلیمانی وجود نداشت افزود: سردار سلیمانی هیچگاه در غالب هیچ جناحی وارد نشد و به معنای واقعی انقلاب و انقلابی گری خط قرمز او بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری از سردار قاسم سلیمانی بعنوان فدایی انقلاب یاد کرد و افزود: سردار سلیمانی دارای درک عمیق از جایگاه نظام‌جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین الملل بود.

وی با اشاره به شهادت سردار سلیمانی به دستور نقش محور شرارت در دنیا یعنی استکبار جهانی گفت: حضور چندمیلیون نفری مردم در تشیع جنازه شهید سلیمانی تنها بخشی از پاداش او در خدمت به اهل بیت در سوریه و کربلا بود.

آیت الله رمضانی با تاکید بر اینکه۱۳دی را باید روز نماد مقاومت در عرصه بین الملل نامید ادامه داد: در مسیر تمدن سازی انقلابی کسی می تواند ورود کند که مانند “حاج قاسم سلیمانی” در ابعاد معنوی، سیاسی، نظامی و اخلاقی قدرت هدایت و رهبری دیگران را داشته باشد.

وی با بیان اینکه امریکا خود را در رأس مدیریت همه ملت ها می داند و در تلاش است همه دولت ها را در مسیر مورد نظر خود وارد کند ادامه داد: امریکا صدها کلاهک هسته ای دارد ولی به ایران و سایر کشورها حتی اجازه داشتن دانش هسته ای را نمی دهد.

 

** برای تمدن سازی انقلابی نیازمند مدیریت جهادی هستیم

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه نیازمند مدیریت جهادی در مسیر تمدن سازی انقلابی هستیم ادامه داد: مشکلات داخلی و بی تدبیری ها در داخل کشور محرز است و و برای قرار گرفتن در مسیر تمدن سازی انقلابی باید مدیریت جهادی خود را نشان دهد.

آیت الله رمضانی با تاکید بر اینکه با شهادت سردار سلیمانی انقلاب اسلامی تبدیل به یک پدیده شد و همه معادلات دینی دنیا را بر هم ریخت افزود: امروزه شناخت وظایف و اولویت‌ها بسیار مهم است و اهداف بزرگ قربانی های بزرگ و هزینه های سنگینی در بر دارد.

وی با بیان اینکه امروز استکبار از تمام ابزارها جهت بندگی و بردگی مدرن انسان ها استفاده می کند اضافه کرد: فریب دادن مردم با عنوان دفاع از حقوق بشر از جمله بازی هایی است که غرب به راه انداخته است و در مقابل استکبارستیزی یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است که در مقابل بندگی مدرن ایجاد شده است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: دشمن امروز در فضای مجازی به دنبال تحریف این مجاهد عالم سردار قاسم سلیمانی کسی که قوم متوحش داعش را که به انسان ها بدترین تجاوز و قتل و جنایات را وارد ساخته بود و سردار آنها را از روی زمین محو کرد است.

وی با بیان اینکه دولتمردان اروپایی و آمریکایی هم نیز باید قدردان امنیت و شجاعت حاج قاسم سلیمانی در از بین بردن داعشی ها باشند افزود: با وجود داعش امنیت در آمریکا و اروپا هم نیز دیگر وجود نداشت و داعش امنیت را در تمام دنیا سلب کرده بود و حاج قاسم این امنیت را دوباره به جهان بخشید.

آیت الله رمضانی با تاکید بر احیای فرهنگ مقاومت ابراز داشت: حاج قاسم سلیمانی شهید تحقق امنیت و شهید مقابله با جریان خشونت و افراطی گری در دنیا بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه