معاون وزیر کشور عنوان کرد:

لایروبی بندر آستارا همراه با پاره‌ای از مشکلات اداری

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور لایروبی بندر شهرستان آستارا را همراه با پاره‌ای از مشکلات اداری دانست و گفت: طبق وعده مدیرکل بندر و دریانوردی استان گیلان بندر این شهرستان تا پایان مردادماه سال ۹۹ لایروبی می‌شود و از مسئولین ذی‌ربط شهرستانی انتظار داریم این مهم را به جد پیگیری کنند.

لایروبی بندر آستارا همراه با پاره‌ای از مشکلات اداری

به گزارش ۸دی،بابک دین‌پرست امروز در جریان بازدید از پروژه‌های عمرانی این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی مستلزم استقرار کمرگ ویژه در منطقه است که این مهم فردا در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان گیلان پیگیری می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور کاربری منطقه ویژه اقتصادی آستارا را بندری دانست و تصریح کرد: طبق توافق‌های صورت گرفته اداره کل بنادر و دریانوردی و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان در خصوص استقرار و واگذاری واحدهای موردنظر نشستی باهم داشته باشند.

وی لایروبی بندر شهرستان آستارا را همراه با پاره‌ای از مشکلات اداری دانست و بیان کرد: طبق وعده مدیرکل بندر و دریانوردی استان گیلان بندر این شهرستان تا پایان مردادماه سال ۹۹ لایروبی می‌شود و از مسئولین ذی‌ربط شهرستانی انتظار داریم این مهم را به جد پیگیری کنند.

دین پرست اتصال بارانداز ریلی راه‌آهن بین‌المللی آستارا-آستارا به منطقه ویژه اقتصادی را باعث تغییر و تحول در اقتصاد منطقه دانست و گفت: اتصال بارانداز ریلی آستارا-آستارا به منطقه ویژه اقتصادی در مرحله مطالعاتی است و طبق وعده‌های داده‌شده عملیاتی می‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه