سپیدرود همچنان در انتظار معجزه زمستانی

با سقوط به لیگ آزادگان روزهای تلخ برای هواداران این تیم همچنان ادامه دارد و سرخ‌های محبوب گیلانی در مسیر سختی قرار گرفته‌اند.

سپیدرود همچنان در انتظار معجزه زمستانی

به گزارش۸دی، با توجه به باقی ماندن تنها یک هفته به پایان مهلت نقل و انتقالاتی در لیگ آزادگان، سپیدرود با توجه به پرونده‌های مطالبات بازیکنان سابق خود با پنجره بسته مواجه است و این در حالیست که با شکست‌های پیاپی با سرعتی باورنکردنی در مسیر سقوط به یک لیگ پایین‌تر قرار گرفته است.

کمک مالی پانصد میلیون تومانی استاندار گیلان به دو تیم داماش و سپیدرود در این شرایط حساس و نفسگیر هرچند توانست بخش کوچکی از مشکلات این تیم را برطرف کند اما همچنان انتظار می‌رود مدیران ورزشی و سیاسی این استان با توجه به موقعیت حساسی که گریبان تیم محبوب گیلانی را گرفته، به دنبال باز کردن گره‌های بزرگتر آن باشند.

در حال حاضر بوروکراسی اداری و قوانین دست و پاگیر موجب شده در فاصله تنها ۷ روز تا پایان زمان نقل و انتقالات امید رسیدن به این کمک شفابخش در این بازه زمانی کمرنگ‌تر از همیشه شده و این نگرانی را در بین هواداران شکل دهد که این کمک‌ها زمانی از راه برسد که دیگر راهی جز سقوط در انتظار سپیدرود نباشد.

سپیدرود به دلیل مشکلات مالی در نقل و انتقالات زمستانی تا این لحظه نه تنها نتوانسته اقدام به تقویت نقاط ضعف خود کند که بازیکن تاثیرگذاری همانند میثم فردوسی، مجتبی محبوب مجاز، احسان پیرهادی، محمدرضا زینال خیری، سید مهدی اسلامی و … را نیز از دست داده و با توجه به مصدومیت چند مهره دیگر آنها مجبور شدند در آخرین بازی خود برابر مس رفسنجان با بیشتر از نفرات تیم امید سود ببرند که البته در نهایت برابر صدرنشین لیگ با یک گل شکست خوردند.

آنها که فرار از فراموش خانه لیگ دسته دو و استانی را با طی کردن یک پروسه دشوار و بر پایه حمایت هواداران پشت سر بگذارند، اکنون در ادامه همان مسیر و البته معکوس در مسیر سقوط پرسرعتی قرار گرفته‌اند. در این روزها و ساعات سخت که هر دقیقه‌اش چون پتک بر پیکر سپیدرود کوبیده می‌شود هواداران این تیم از مسئولین سیاسی و ورزشی استان خواهان این هستند که فریادرس سپیدرود شوند و مانع از سرعت گرفتن این مسیر تلخ برای آنها باشد. باید دید تیمی که اکنون با دستیابی به ۱۵ امتیاز و در جمع مدعیان سقوط قرار دارد، آیا قادر خواهد بود با حمایت لازم از سوی مسوولان استانی از این بحران خارج شود یا خیر.

منبع: ورزش سه

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه