یازده واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد لاهیجان تحویل داده شد

همزمان با سومین روز گرامیداشت هفته دولت طی مراسمی در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان لاهیجان و با حضور مسئولین ،رؤسای ادارات و نهاده های این شهرستان ، کلید یازده واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام (ره) لاهیجان تحویل صاحبان آنها گردید.

یازده واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد لاهیجان تحویل داده شد

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از لاهیجان، مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) لاهیجان نیز گفت: این ۱۱ واحد مددجویی جمعآ به متراژ ۵۰۰ متر مربع و با صرف هزینه ای معادل یک میلیارد و۶۵۰ میلیون ریال و با بهره گیری از تسهیلات بانکی و سهم امدادی در اختیار مددجویان این شهرستان قرار گرفته است.

856

بازگیر افزود: در زمینه اشتغال هزارو چهارصد مورد پرونده پشت نوبتی آماده دریافت وام می باشد.

وی در ادامه افزود:هشتاد وهفت نفر با مبلغ ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال جهت دریافت تسهیلات به بانک معرفی شده اند وچهل و نه مورد جهیزیه نیزبه ارزش ۴۹۰ میلیون ریال تحویل نو عروسان وتعداد بیست مورد هدیه ازدواج هم تحویل نو داماد های تحت پوشش این نهاد شده است.

مدیر کمیته امداد لاهیجان ادامه داد: سه میلیارد ریال هم برای حرفه آموزی ۲۴ نفر هزینه گردیده است.

همچنین به مناسبت روز کارمند از مدیران وکارکنان ادارات لاهیجان تقدیر بعمل آمد که آقای بختیار بازگیر(مدیر کمیته امداد و مجید بهمنیار قائم مقام این نهاد) به ترتیب به عنوان مدیر نمونه و کارمند نمونه شهرستان از طرف فرمانداری لاهیجان معرفی گردیدند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه