مسئول مهندسی و امور یادمان‌ها و امور شهدای گمنام گیلان:

مشکلات قراردادی پیمانکار موجب توقف اجرای یادمان شهدا شد

مسئول مهندسی و امور یادمان‌ها و امور شهدای گمنام گیلان با اشاره به وضعیت یادمان شهدای گمنام بوستان ملت رشت، گفت: با توجه به مشکلات قراردادی پیمانکار پروژه، روند اجرایی بنای یادمان متوقف شده است.

مشکلات قراردادی پیمانکار موجب توقف اجرای یادمان شهدا شد

به گزارش ۸دی، ابراهیم پورخوش سعادت با اشاره به توقف دو ماهه یادمان شهدای گمنام بوستان ملت رشت اظهار کرد: با توجه به مشکلات قراردادی پیمانکار پروژه، روند اجرایی بنای یادمان با توقف دو ماهه مواجه شد.

وی به پیشرفت فیزیکی بنای یادمان شهدای گمنام بوستان ملت رشت اشاره و تصریح کرد: در روزهای جاری شاهد بتن‌ کف‌سازی و میله‌گرد برای اجرای نمای المان اصلی نیز بودیم.

مسئول مهندسی و امور یادمان‌ها و امور شهدای گمنام گیلان با تأکید بر نظارت بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس گفت: حرم مطهر شهدای گمنام محل مناسبی برای برگزاری مراسم و آئین‌های معنوی مختلف هفتگی، ماهانه و سالانه است و از همین رو فراهم کردن امکانات موردنیاز از جمله ساخت، نگهداری و اداره فرهنگی این اماکن از طریق پیگیری‌های هیئت‌امناهای حرم مطهر شهدای گمنام هستیم.

*بهره‌برداری از پروژه یادمان شهدای گمنام بوستان ملت تا پایان سال سال جاری

همچنین سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری رشت با اشاره به روند احداث پروژه یادمان شهدای گمنام در بوستان ملت رشت، اظهار کرد: روند اجرایی این پروژه متوقف نشده است و روز گذشته نیز بخشی از معوقات پیمانکار آن پرداخت و یک ماه اخیر روند اجرای این پروژه بسیار سرعت گرفته است.

وی با بیان اینکه پروژه یادمان شهدای گمنام در بوستان ملت رشت تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: متأسفانه با توجه به اینکه این پروژه در زمان فعالیت مدیرعامل سابق سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری رشت بدون قرارداد در دست اجرا بود و پس از حضور بنده در این سازمان با صحبت‌های انجام‌شده با شهردار رشت لایحه‌ای از این بابت آماده‌ و طی هفته جاری به صحن شورا ارسال می‌شود.

زینب فلکه دوست به پیشرفت فیزیکی پروژه یادمان شهدای گمنام بوستان ملت اشاره کرد و گفت: طی یک سال و نیم گذشته این پروژه حدود ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در یک ماه اخیر با جلسات متعددی که با کنگره هشت هزار شهید دفاع مقدس گیلان برگزار شد تا پایان سال جاری این پروژه به بهره‌برداری می‌رسد.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری رشت با بیان اینکه پیمانکار این پروژه پیش‌ازاین بدون انعقاد قرارداد حدود یک میلیارد تومان بابت احداث آن هزینه کرد، افزود: روز گذشته بابت قرارداد دستمزد پیمانکار مبلغ یک‌صد میلیون تومان پرداخت شد.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه