فرمانده پیشین حفاظت و امنیت سپاه پاسداران:

مشکلات کشور در نتیجه مدیریت ضعیف و بدور از سنت شهدا است/ لزوم الگوبرداری مسئولان از سیره شهدا

فرمانده پیشین حفاظت و امنیت سپاه پاسداران، گفت: همه مشکلات کشور ناشی از مدیریت ضعیفی است که منطبق با روش و منش شهدا نیست و باید با برگزاری یادواره شهدا سیره آنها را بصورت مستمر در جامعه یادآوری کنیم.

مشکلات کشور در نتیجه مدیریت ضعیف و بدور از سنت شهدا است/ لزوم الگوبرداری مسئولان از سیره شهدا

به گزارش هشت دی، سردار علی‌اصغر گرجی‌زاده فرمانده سابق سپاه حفاظت انصارالمهدی(عج) پیش از ظهر امروز در یادواره شهدای حفاظت هواپیمایی و شهدای منسوب به کارکنان مجموعه فرودگاه سردار جنگل رشت با بیان اینکه شهدا محدود به جغرافیای ایران نیستند اظهار کرد: ما به شهدا نیازمند هستیم زیرا آنان الگوهایی هستند که با پیروی و تکیه از آنها به هدف خود میرسیم و زمین نخواهیم خورد.

وی با تاکید بر اینکه شرافت، ناموس و عزت خود را بدهکار شهدای ادوار مختلف انقلاب اسلامی هستیم افزود: یکی از مشکلات هر جامعه‌ای فراموش کردن اسطوره‌های آن ملت است و شهدا، اسطوره های ملت ایران هستند که جهت یادآوری فرهنگ، راه و روش آنان باید همواره در یادواره شهدا حضور پیدا کرد.

فرمانده پیشین حفاظت و امنیت سپاه پاسداران با اشاره به مظلومیت رزمندگان دوران دفاع مقدس و کمترین امکانات کشور در زمان جنگ تحمیلی گفت: صدام چند هزار کیلومتر مربع از کشور را در سه روز گرفت و کشور سلاح ساده‌ای مثل آر پی جی ۷ نداشت ولی با توکل خدا و رهبری امام راحل و جان فشانی شهدا موفق شدیم مناطق محاصره شده را پس بگیریم.

وی با اشاره به رشادت‌های شهید صیاد شیرازی در آزادسازی کردستان بیان کرد: شهید صیاد شیرازی توسط خبیث‌ترین و خود فروخته ترین دشمنان کشور به شهادت رسید و سیره شهدا باید همواره برای جوانان بازگو شود.

سردار گرجی زاده مشکلات امروز کشور را در نتیجه مدیریتی ضعیف و بدور از روش و سنت شهدا عنوان کرد و افرود: همه مشکلات کشور ناشی از مدیریت ضعیفی است که منطبق با روش و منش شهدا نیست و باید با برگزاری یادواره شهدا سیره آنها را بصورت مستمر در جامعه یادآوری کنیم.

**پیروی از سیره شهدا در مذاکره و اقتصاد و مقابله با فساد و خیانت

وی با تاکید بر اینکه مسئولان برای حل مشکلات امروز جامعه به سیره زندگی شهدا توجه کنند افزود: مسئولان باید با وجدانی بیدار، نگاهی دلسوزانه از روش و سیره شهدا در اقتصاد، مدیریت و مذاکره جهت جلوگیری از هرگونه خیانت، دزدی و فساد استفاده کنند.

فرمانده پیشین حفاظت و امنیت سپاه پاسداران با اشاره به خلوص نیت شهدای مدافع حرم و صبر و استقامت پدران و مادران آنها بیان کرد: ما به شهدا بدهکار هستیم و اگر هزار بار هم برای آنها یادواره بگیریم نمی‌توانیم از زیر دین آنها خارج شویم.

 

سردار گرجی زاده با بیان اینکه بسیاری از رزمندگان کشورهای سوریه و لبنان از شهدای مدافع حرم ایران الگوبرداری می کنند گفت: غیرت و شجاعت رزمندگان ایران اسلامی بی‌نظیر است و به اذعان فرماندهان لبنانی اگر رزمندگان کشورهای منطقه مانند ایرانی‌ها دلیر، شجاع و غیرتمند بودند رژیم صهیونیستی سالها قبل نابود می‌شد.

** حماقت و حسادت دشمنان در حذف نام شهدا از کوچه ها

وی با بیان اینکه عده‌ای از روی حماقت و با توجیح اینکه کار دست پیمانکاران خصوصی است می‌خواهند کلمه شهید را از کوچه‌ و خیابان حذف کنند افزود: دشمنان از نام شهدا وحشت دارند و عده ای در داخل حتی به نام شهدا بر روی کوچه ها حسادت میورزند ولی نمیدانند شهدا منبع عزت هستند و هیچگاه فراموش نمیشوند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه