معلم گیلانی رتبه نخست پژوهشگران کشور را کسب کرد

(صاحبه نجفی) فرهنگی مدرسه استثنایی ( ایوب ) شهرستان لاهیجان رتبه اول معلم پژوهنده کشور را از آن خود کرد.

معلم گیلانی رتبه نخست پژوهشگران کشور را کسب کرد

به گزارش ۸دی در همایش بزرگداشت روز ملی پژوهش که به مناسبت هفته پژوهش و با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، از صاحبه نجفی معلم مدرسه استثنایی ایوب لاهیجان به عنوان معلم پژوهنده برگزیده کشور تجلیل شد.

در این دوره از مسابقه ها که با حضور ۴۱ هزار شرکت کننده و عنوان پژوهشی برگزار شد، صاحبه نجفی توانست رتبه اول را با  پژوهش (کاهش بدخطی دانش آموزان استثنایی) را از آن خود کند.

این معلم پژوهنده دارای مدرک کارشناسی کاردرمانی و کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی است و پیش از این نیز در رقابت های مختلف  ۵ بار رتبه نخست استان و کشور را کسب کرده است.

نوریه گیتی بین دانش آموز دبیرستان شاهد آیت الله بهجت ناحیه یک رشت نیز در بیست و یکمین دوره جوان خوارزمی رتبه سوم کشور را از آن خود کرد.

گیتی بین با ارائه اثر سکوت توانست مقام سوم کشوری را در گروه زبان و ادبیات فارسی کسب کند، سکوت مجموعه اشعاری است که در قالب مثنوی، چهار پاره و سبک نو با موضوعات اجتماعی و عاشقانه سروده شده است.

به مناسبت هفته پژوهش، وزیر آموزش و پرورش از آرمیتا نجفی دانش آموز پایه دوم دبستان شاهد سمیه رشت قدردانی کرد، این دانش آموز با اثر علم جابر، طبقه بندی سنگ های قیمتی به عنوان پژوهش گر برتر کشوری برگزیده شد.

این دانش آموز به همراه ۹ نفر از برگزیدگان هشتمین جشنواره کشوری جابر بن حیان و نمایشگاه عید و داستان، در این مراسم شرکت کرد.

استان گیلان دارای حدود ۴۰۰ هزار دانش آموز است که در بیش از پنج هزار واحد آموزشی تحصیل می کنند.

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه