شهردار کلاچای:

لزوم فعال تر شدن حوزه حمل و نقل شهری کلاچای

شهردار کلاچای بر ضرورت فعال‌تر شدن حوزه حمل و نقل شهری این شهر تاکید و تحقق آن را نیازمند مدیریت صحیح دانست.

لزوم فعال تر شدن حوزه حمل و نقل شهری کلاچای

به گزارش ۸دی، ابراهیم اثنی‌عشری عصر روز چهارشنبه در شانزدهمین نشست شورای اسلامی شهر کلاچای با محوریت بررسی مسائل و مشکلات در حوزه حمل و نقل با بیان اینکه آنچه در گام نخست به آن تاکید داریم این است که در بدو امر، مدیران حوزه حمل و نقل به وظیفه ذاتی خود به خوبی عمل کنند.

وی با ابراز خرسندی از عملکرد مدیریت حوزه حمل و نقل شهری کلاچای، افزود: آنچه انتظار داریم این است که هر شیوه و برنامه‌ای که دارید به عنوان مثال در حوزه گردشی شدن کار بر اساس یک جدول محاسباتی از ما مطالبه کنند.

شهردار کلاچای هر گونه کوتاهی و قصور در حوزه مدیریت حمل و نقل را متوجه مدیران آن مجموعه عنوان و اظهار کرد: در اداره و مدیریت رانندگان تاکسی باید نظارت و کنترل بیشتری صورت گیرد و در عین حال هرگونه اشکالاتی که می‌بینید به ما پیشنهاد داده تا در رفع آنها بکوشیم.

اثنی‌عشری با بیان اینکه تشویق و تنبیه دو اصل مهم در فرایند کار است، افزود: رانندگانی که به وظایف قانونی خود به خوبی عمل می‌کنند تشویق و ترغیب شوند و کسانی که قانون را نادیده می‌گیرند به جد برخورد شود.

وی با استقبال از همایش تجلیل از فعالان حوزه حمل و نقل شهری کلاچای از برگزاری این همایش طی روزهای آینده خبر داد و گفت: در این همایش از ۱۰ راننده فعال تجلیل خواهد شد.

*وجود برخی چالش‌ها و فرصت‌ها در حوزه حمل و نقل

رئیس شورای اسلامی شهر کلاچای در ادامه با اشاره به وجود برخی چالش‌ها و فرصت‌ها در حوزه حمل و نقل، تصریح کرد: معتقدم باید از ظرفیت کنونی برای ارائه خدمات رسانی بیشتر به مردم استفاده بهینه کرد.

مهدی محمدحسینی با اشاره به اینکه شورا و شهرداری از هیچ کمکی در راستای حمایت بیشتر از حوزه حمل و نقل کوتاهی نخواهد کرد، افزود: این امر مستلزم آن است که حوزه حمل و نقل به وظیفه قانونی خود عمل کرده و اقبال عمومی را افزایش دهد.

دو نرخی بودن کرایه‌های به صلاح نیست

جعفر عابدینی عضو شورای اسلامی شهر کلاچای بر نحوه سرویس دهی مناسب از سوی رانندگان تاکید کرد و گفت: خدمات رسانی مناسب و در خور شأن می‌تواند نگاه مردم را به حوزه حمل و نقل تغییر دهد.

وی دو نرخی کردن کرایه تاکسی را به صلاح ندانست و اظهار کرد: اینکه در روز یک نرخ و شب نرخ دیگری تعیین شود معقول و منطقی نیست.

عابدینی همچنین از اینکه برخی رانندگان تاکسی مسئولانه به وظایف خود عمل نمی‌کنند گلایه کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه