تصمیمات اشتباه داوری می‌تواند زحمات یک‌فصل تیمی را بر باد دهد

مدیر تیم فوتبال شهرداری فومن با اشاره به اینکه تصمیمات اشتباه داوری می‌تواند زحمات یک‌فصل تیمی را بر باد دهد، گفت: در دیدار مقابل آوالان، گل صحیح تیم ما در لحظات پایانی مسابقه توسط داور میدان مردود اعلام شد و سه امتیاز حیاتی مسابقه را از دست دادیم.

تصمیمات اشتباه داوری می‌تواند زحمات یک‌فصل تیمی را بر باد دهد

به گزارش ۸دی،سجاد دانش‌پژوه با اشاره به‌تساوی شهرداری فومن مقابل آوالان کامیاران اظهار کرد: تیم ما در این دیدار بازی خوبی به نمایش گذاشت ولی متأسفانه اشتباه عجیب داور باعث شد پیروزی را با تساوی عوض کنیم.

وی با اشاره به اینکه تصمیمات اشتباه داوری می‌تواند زحمات یک‌فصل تیمی را بر باد دهد، تصریح کرد: در دیدار مقابل آوالان، گل صحیح تیم ما در لحظات پایانی مسابقه توسط داور میدان مردود اعلام شد و سه امتیاز حیاتی مسابقه را از دست دادیم، شهرداری فومن به دنبال کسب حداکثر امتیازات دیدارهای خانگی است و تصمیمات اشتباه داوری می‌تواند شیرازه یک تیم را از هم بپاشاند.

مدیر تیم فوتبال شهرداری با بیان اینکه وضعیت این تیم در جدول بحرانی است، افزود: گل صحیح ما در دیدار مقابل آوالان با تصمیم اشتباه داوری، مردود اعلام شد و به همین دلیل اعتراض رسمی خود را تقدیم فدراسیون فوتبال کردیم.

دانش‌پژوه با تأکید بر لزوم دقت بیشتر از سوی کمیته داوران در چینش داوران رقابت‌های لیگ دسته دوم تصریح کرد: بازیکن تیم آوالان، بر روی بازیکن تیم ما درحالی‌که توپی بین دو بازیکن نبود، مرتکب خطا شد اما داور هیچ عکس‌العملی نشان نداد، داور دیدار مقابل آوالان در چند صحنه قضاوت اشتباهی داشت و عامل اصلی تغییر نتیجه بازی بود.

وی با اشاره به دلایل ناکامی تیم فوتبال شهرداری فومن در نیم‌فصل نخست لیگ دسته دوم گفت: دلایلی مختلفی مانند مشکلات مالی باعث شد نتوانیم قرارداد بازیکنان ما را به‌موقع ثبت کرده و نتایجی درخور شأن تیم ما کسب کنیم ولی در تلاش برای کسب نتایج مطلوب در نیم‌فصل دوم هستیم.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه