هفته هشتم لیگ برتر بانوان کشور؛

باخت ملوان در نصف جهان/ملوان۱،ذوب آهن ۲

ازهفته هشتم لیگ برتر بانوان کشور تیم فوتبال ملوان با دو گل مغلوب ذوب آهن اصفهان شد.

باخت ملوان در نصف جهان/ملوان۱،ذوب آهن ۲

به گزارش ۸دی؛ هفته هشتم لیگ برتر بانوان کشور دقایقی پیش با برگزاری ۵ دیدار در شهرهای مختلف کشورمان پیگیری شد که در حساسترین دیدارها تیمهای آذرخش و سپاهان میزبانان خود را شکست دادند.

تیم فوتبال آذرخش کردستان که به ارومیه سفر کرده بود در دیدار پر گل و با درخشش سمیه خرمی شش بار دروازه همیاری ارومیه را باز کرد.
در این دیدار خرمی ۴ بار ، فروغ موری و شیوا فاضلی هر کدام یکبار موفق به گلزنی شدند.
در ورزشگاه شریعتی کرج هم سپاهان دست به کار بزرگی زد و موفق شد تیم مدعی هئیت البرز را با نتیجه عجیب ۵ بر ۱ شکست دهد که در این دیدار هاجر دباغی دو بار ، شقایق روزبهان ، مریم رهیده و صفورا جعفری برای زردپوشان اصفهانی گلزنی کردند.
اما در شیراز اتفاق عجیبی رخ داد و تیم بحران زده زاگرس شیراز در حالی که ۷ نفره وارد بازی شد و دو بر صفر عقب بود در دقیقه ۱۵ یکی از بازیکنان تیم میزبان مصدوم شد و طبق قانون بازی نیمه تمام ماند که دو گل بمی ها را مونا حمودی و بهناز طاهر خانی به ثمر رسانده بودند.
در اصفهان تیم فوتبال ذوب آهن با نتیجه ۲ بر ۱ ملوان بندر انزلی را شکست داد که در این دیدار سارا سبزواری و نرگس زهری برای سبزپوشان اصفهانی گلزنی کردند و تک گل ملوان توسط افسانه اقبال به ثمر رسید.
اما درآخرین دیدار پالایش گاز ایلام در ادامه روندخوب خود این بار در اهوازتیم انتهای جدولی آویسا را با دو گل شکست داد که در این دیدار عاطفه ایمانی و زهرا حاتم نژاد در نیمه دوم این دیدار برای ایلامی ها گلزنی کردند.
قابل ذکر است دیدار تیم های شهرداری سیرجان و پارس جنوبی بوشهر بدلیل عدم حضور تیم بوشهری۳ بر صفر بسود تیم میزبان به پایان رسید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه