معاون وزارت ورزش و جوانان خبر داد:

بهره برداری از سه هزار خانه ورزش روستایی در کشور

احمدی از بهره برداری سه هزار خانه ورزش روستایی در کشور خبر داد و گفت: این خانه های ورزش را امسال به بهره برداری می رسانیم که به توسعه ورزش در مناطق روستایی کمک شایانی می کند.

بهره برداری از سه هزار خانه ورزش روستایی در کشور

به گزارش ۸دی؛ «سیدعبدالحمید احمدی»در حاشیه برگزاری بیست و سومین همایش پیاده روی خانوادگی در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: در حوزه ورزش همگانی شاهد اقدامات و برنامه های خوبی با مشارکت مردم در همه استان ها و شهرستان ها هستیم.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان افزود: در تابستان سال جاری جشنواره «تابستان با ورزش» را در ۴۰۰ شهرستان و با مشارکت بیش از ۱۳ میلیون نفر برگزار کردیم.

وی با بیان اینکه در قالب برگزاری این جشنواره برنامه های متنوع ورزشی برگزار شد، خاطرنشان کرد: در برگزاری این جشنواره از مشارکت شهرداری ها و آموزش و پرورش برخوردار بودیم.

احمدی با اشاره به اینکه هدف وزارت و ورزش و جوانان این است مشارکت مردم در برنامه ها و فعالیت های ورزشی را به بالای ۷۵ درصد برساند،افزود: هدف وزارت و ورزش و جوانان این است به کیفیت زندگی بهتر و ارتقای سلامت مردم کمک کند.

وی با بیان اینکه وزارت ورزش و جوانان در این راستا برنامه های دیگری را تا پایان سال دنبال می کند،اظهارکرد: در بحث توسعه زیرساخت های ورزش روستایی کارهای خوبی انجام شده و بیش از سه هزار خانه ورزش روستایی را امسال ان شاء الله به بهره برداری می رسانیم که به توسعه ورزش در مناطق روستایی کمک شایانی می کند.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان به برگزاری مسابقات جام خوشه چین اشاره کرد و افزود: در این جام یک و نیم میلیون روستایی مشارکت دارند که در حال برگزاری است.

وی تصریح کرد: جام خوشه چین در رشته های ورزشی فوتبال، والیبال، دوومیدانی و ورزش های بومی محلی در حال برگزاری است.

احمدی از برگزاری مرحله ملی جام خوشه چین در دهه فجر سال جاری خبر داد و گفت: همه برنامه ها و مسابقات ورزشی با هدف ترویج ورزش در بین اقشار مختلف مردم انجام می شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه