۱۰آذر نام نویسی داوطلبان انتخابات آغاز می شود

دبیر ستاد انتخبات کشور در رشت گفت: ۲۰۸حوزه انتخابیه کشور، آماده نام نویسی از داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است.

۱۰آذر نام نویسی داوطلبان انتخابات آغاز می شود
به گزارش ۸دی دبیر ستاد انتخابات کشور در حاشیه دوره آموزشی مجریان انتخابات گیلان در رشت از آمادگی ۲۰۸حوزه انتخابیه برای نام نویسی داوطلبان یاردهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: نام نویسی از ۱۰آذر آغاز و تا ۱۶آذر به مدت یک هفته ادامه دارد.
موسوی با بیان اینکه فرآیند ثبت نام هر روز از ۸تا۱۸ عصر ادامه دارد افزود: علاوه بر ۲۰۸فرمانداری کشور ستاد انتخابات در وزارت کشور هم دایر شده تا از کسانی که در حوزه انتخابیه خود حضور ندارند آنجا ثبت نام کنند.
وی در ادامه از آمادگی سفارت خانه ها و کنسولگری های ایران در خارج از کشور برای نام نویسی داوطلبان خبر داد و گفت: تمهیدات لازم برای نام نویسی داوطلبان فراهم شده است.
دبیر ستاد انتخبات کشور به شرایط نام نویسی داوطلبان هم اشاره کرد و گقت: داشتن حداقل سن۳۰ و حداکثر ۷۵سال، مدرک کارشناسی ارشد یا معادل آن که دارای ارزش استخدامی باشد، داشتن مدرک پایان خدمت نظام وظیفه، و التزام عملی به اسلام و تابعیت ایرانی از شرایط نام نویسی داطلبان است.
موسوی با اشاره به اینکه همزمان با یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری هم در۵ استان کشور برگزار می شود افزود: نام نویسی داوطلبان انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری از ۱۵تا۲۱ آذر انجام می شود.
وی به داوطلبان انتخابات توصیه کرد: نام نویسی را به روزها و ساعات پایانی موکول نکرده و با رعایت نظم و زمان نام نویسی کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه