لیگ برتر فوتبال بانوان؛

پیروزی انزلیچی ها در خانه /ملوان ۴ – پارس جنوبی جم ۰

در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال بانوان تیم فوتبال ملوان بندر ازلی با ۴ گل تیم فوتبال پارس جنوبی بوشهر را بدرقه کرد.

پیروزی انزلیچی ها در خانه /ملوان ۴ – پارس جنوبی جم ۰
به گزارش ۸دی؛  هفته پنجم لیگ برتر فوتبال بانوان با برگزاری شش دیدار از ساعت ۱۰ صبح امروز در شهرهای مختلف کشورمان پیگیری شد ک در حساسترین دیدارها تیمهای شهرداری بم ، هیت البرز و آذرخش کردستان حریفان خود را شکست دادند و شهرداری سیرجان متوقف شد.
در بم تیم فوتبال شهرداری این شهر در ادامه روند خوب خود این بار ذوب آهن اصفهان را شش تایی کرد که در این دیدار شهناز جعفری دو بار ، زهرا قنبری ، بهناز طاهر خانی ، فاطمه گراییلی و گل به خودی حریف برای شاگردان مرضیه جعفری گلزنی کردند.
در صفاییه اصفهان تیم فوتبال شهرداری سیرجان در حالی که ۳ بر۱ از حریف خود جلو بود در نهایت این دیدار با تساوی ۳ بر ۳ به پایان رسید که که درخشش شقایق روزبهان در این تساوی چشمگیر بود.
اما درایلام هیت البرز پس از گل زود هنگام سارا قمی در ادامه توسط فاطمه خندمی به گل دوم نیز رسید که در دقایق پایانی پالایش گاز یکی از گلهای خورده را جبران کرد تا در نهایت این دیدار با برتری ۲ بر ۱ هیت البرز مهمان این مسابقه به پایان برسد.
در سنندج تیم فوتبال آذرخش کردستان با درخشش الهام فرهمند با سه گل تیم آویسا خوزستان را شکست داد که در این دیدار فرهمند دو بار و سمیه خرمی یک بار برای شاگردان سمیه شهبازی گلزنی کردند.
در دو دیدار این هفته ملوان بندر انزلی در خانه با ۴ گل تیم قعرنشین پارس جنوبی بوشهر را شکست داد و در شیراز زاگرس با دو گل مغلوب مهمان خود همیاری آذربایجان غربی شد.
تیم فوتبال ملوان با این پیروزی با  ۴ امتیاز به  رده نهم جدول  دوازده تیمی لیگ برتر فوتبال بانوان ایران صعود کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه