پیام مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان به مناسبت هفتاد و دومین سالروز تاسیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان به مناسبت هفتاد و دومین سالروز تاسیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران پیامی صادر کرد.

پیام مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان به مناسبت هفتاد و دومین سالروز تاسیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر

به گزارش ۸دی، مهدی ولی پور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان به مناسبت ۱۴ آبان،هفتاد و دومین سالروز تاسیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

قال الصادق علیه السلام : عَلَیکَ بِالأَحداثِ فَإِنَّهُم أسرَعُ إلى کُلِّ خَیرٍ
) جوانان را دریاب، زیرا که آنان سریع تر به کارهاى خیر روى مى آورند. (کافی، جلد۸، ص۹۳

جوانان ارزشمندترین سرمایه انسانی هر کشور و سازمان به شمار می آیند و آینده جوامع را جوانانی رقم میزنند که با استفاده از توان و پویایی خویش و با هدف متعالی زنده نگاه داشتن اتسانیت و صلح پایدار، پرچم نوعدوستی را در سطح جهان به اهتزاز در خواهند آورد. جوانانی که لحظات پربار زندگی خود رادر مسیرخدمت انساندوستانه، خالصانه و داوطلبانه بکار می گیرند و سازمان جوانان جمعیت هلال احمر مفتخر است که به عنوان مأمن و مأوای این دسته از جوانان این مرز و بوم پذیرای حضور صمیمانه و فعالیت پرشور آن هاست .

تردیدی نیست که فعالیت های با ارزش اعضای جوان در عرصه های مختلف خدمات داوطلبانه به ویژه در خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر استان گیلان، همواره ارزشمند و مایه مباهات بوده و جمعیت هلال احمر همواره در طول ادوار فعالیت های خود مرهون حضور خدمات بدون چشمداشت جوانان داوطلب به عنوان یکی از مهمترین آرمان وجودی خود بوده و هست .

ضمن گرامیداشت سالروز تشکیل سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، با زنده نگاه داشتن یاد و نام جوانان پاک نهاد شهیدی که با نثار جان خویش در راه انجام فعالیت های خیرخواهانه و نجات جان همنوعان و خدمت بی منت به محرومان و آسیب دیدگان، رسالت مقدس این سازمان را حیاتی دوباره بخشیدند، برخود لازم می دانم از ایثارگری ها و خدمات انساندوستانه و داوطلبانه همه اعضای جوان و پرشور و سخت کوش و نیز همکاران پرتلاش جمعیت به ویژه در استان گیلان صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و از درگاه حضرت حق، سلامتی و توفیق خدمت رسانی بیش از پیش به مردم سزاوار استان را مسئلت دارم.

مهدی ولی پور
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه