عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران در گفتگو با 8دی:

شعار “مرگ برآمریکا”، مرگ برسلطه این کشور بر جهان است/ مشکلات ما از طریق ارتباط با آمریکا بیشتر می شود

عبدالرحمان رستمیان عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران با تأکید بر اینکه شعار “مرگ برآمریکای” ما مرگ برسلطه این کشور بر جهان است، گفت: شعار “مرگ بر آمریکا” نه به زیر سلطه رفتن است.

شعار “مرگ برآمریکا”، مرگ برسلطه این کشور بر جهان است/ مشکلات ما از طریق ارتباط با آمریکا بیشتر می شود

عبدالرحمان رستمیان در گغت و گو با خبرنگار ۸دی با گرامیداشت روز ملی مبارزه با استکبار، اظهار کرد: انقلابی نبوده که با این همه سختی و دشمنی ها مثل انقلاب اسلامی ایران پیروز شود.

وی با بیان اینکه با تلاش مردم، جانبازی و ایثار شهدا، جانبازان و ایثارگران و رهبری عالمانه مقام معظم رهبری این چهار دهه را به همراه پیشرفت گذراندیم، افزود: ضعف هایی هم داشتیم که این ضعف ها باید شناسایی و برطرف شود.

عضو هیأت علمی دانشگاه تهران با تأکید بر اینکه بیانیه ۴۰سال دوم انقلاب خیلی پیام دارد، ادامه داد: ۴۰ سال دوم انقلاب چهل سال پختگی است و بیانیه ای که مقام معظم رهبری صادر کرده اند نشانه مقاومت و شکست استکبار جهانی است.

رستمیان با اشاره به اینکه خیلی از ضعف های فرهنگی در داخل با عمل به اسلام رفع می شود، اضافه کرد: در حوزه های مختلف، فناوری ها و نقاط برجسته ای داریم و می توانیم در اقتصاد ضعف ها را با آن رفع کنیم.

وی ادامه داد: اقتصاد ما ضعیف است و مردم آسیب دیده اند اما فناوری ها و توانمندی های نیروی انسانی در چهل سال دوم انقلاب با همین مقاومت، وحدت و همبستگی با کشور های دوست می توانیم پیشرفت را ادامه داده و ضعف های گذشته را رفع کنیم.

عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران با تأکید براینکه حوزه های دانش بنیان ما با اِعمال تدابیر درست در جاهای مختلف به پیشرفت های خوبی رسیدند، تصریح کرد: در بخش های پزشکی، هوافضا و حوزه دفاعی بسیار پیشرفت داشتیم.

وی با اشاره به اینکه در حوزه اقتصاد و تولید برای قطع وابستگی ضعیف عمل کردیم، تصریح کرد: باید این واقعیت را بپذیریم که ۴۰ سال دوم دوران تبدیل ضعف های گذشته به قوت با تکیه بر بیانیه مقام معظم رهبری است.

عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه آمریکا باداشتن اقتصاد بزرگ به دنبال تحقیر کشور های دیگر بود، اضافه کرد: حاکمیت سیاسی آمریکا دست افراد محدودی است که سلطه بر اقتصاد و نفت دارند و اگر خودمان را در اختیار این مدیریت بگذاریم و از ارتباط با آمریکا مشکلاتمان بیشتر می شود.

وی با تأکید بر اینکه شعار “مرگ برآمریکای” ما مرگ برسلطه این کشور بر جهان است، اظهار کرد: شعار “مرگ بر آمریکا” نه به زیر سلطه رفتن است.

عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به اینکه ژاپن باتوجه به رشد اقتصادی در سیستم امنیتی بخاطر تسلیم برابر امریکا آسیب های زیادی دیده است، اضافه کرد: ما می توانیم با تلاش دانشگاه ها و مراکز فنی و رونق تولید مشکلات راحل کنیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه