معاون امور بندری و حوزه خزر منطقه آزاد انزلی:

ادامه واردات دام زنده از بندر کاسپین/ دومین محموله دام‌های زنده در قزاقستان بارگیری شد

معاون امور بندری و حوزه خزر منطقه آزاد انزلی گفت: دومین محموله دام زنده در بندر کاسپین منطقه آزاد انزلی تخلیه شد.

ادامه واردات دام زنده از بندر کاسپین/ دومین محموله دام‌های زنده در قزاقستان بارگیری شد
به گزارش ۸دی  امین افقی معاون امور بندری و حوزه خزر منطقه آزاد انزلی با بیان اینکه ۴۵۰ رأس گوسفند زنده از قزاقستان با یک فروند کشتی وارد بندر کاسپین منطقه آزاد انزلی شد اظهار کرد: ارزش این دام‌های وارداتی را حدود ۹ هزار دلار اعلام کرد و افزود: این محموله از طریق کریدور ریلی – دریایی چین- قزاقستان- ایران که جزئی از کریدور بین المللی شمال – جنوب موسوم به نوستراک است وارد شد.

افقی با اشاره به اینکه پیش از واردات دام زنده از بنادر جنوب کشور انجام می‌شد گفت: دومین محموله دام‌های زنده در کشتی‌ای که حامل ۲۱ کانتینر کالا‌های اساسی در حال عبور از بندر اوکتائو چین به ایران بود در قزاقستان بارگیری شد.

معاون امور بندری و حوزه خزر منطقه آزاد انزلی با اشاره به انتقال دام‌های وارداتی به کشتارگاه صنعتی گیلان افزود: پیش از این ۵۰ راس دام زنده تیر ماه امسال از بندر کاسپین وارد گیلان شد.
وی افزود: این کشتی بیست و پنجمین کشتی است که با طی مسیر در کریدور چین – قزاقستان- ایران در بندر کاسپین پهلوگیری کرد.
معاون امور بندری و حوزه خزر منطقه آزاد انزلی با اشاره اینکه تخلیه و بارگیری کالا در بندر کاسپین از تابستان پارسال آغاز شد گفت: در این مدت ۶۹ کشتی در این بندر پهلو گرفت.
امین افقی در پایان اعلام کرد: با بهره برداری از یک اسکله چند منظوره و ۲ اسکله دلفین برای تخلیه روغن و بهره برداری از مخازن روغن، سیلو‌های غلات و انبار‌های مسقف در کنار انبار‌های روباز، تاکنون کالا‌های همچون گندم، ذرت، چوب، دام زنده، کالا‌های کانتینری، مصالح ساختمانی و معدنی در بندر کاسپین تخلیه شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه