۳ کشته و ۴ مجروح در تصادف محور انزلی – رضوانشهر

رئیس پلیس راه گیلان از جان باختن ۳ تن و مجروح شدن ۴ نفر بر اثر برخورد خودروی سواری پراید با عابران پیاده در محور انزلی – رضوانشهر خبر داد.

۳ کشته و ۴ مجروح در تصادف محور انزلی – رضوانشهر

به گزارش هشت دی،سرهنگ حسین محمدپور، رئیس پلیس راه استان گیلان گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف در محور انزلی به رضوانشهر، بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.
او افزود: با حضور ماموران پلیس و تیم‌های امدادی در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه خودرو سواری پراید که از محور انزلی به رضوانشهر محدوده سنگاچین در حال تردد بود، با تعدادی عابر پیاده که در حال عبور از شانه خاکی جاده بودند، برخورد کرده است.
رئیس پلیس راه گیلان اظهار داشت: در این حادثه ۲ مرد ۶۰ و ۶۴ ساله در صحنه تصادف فوت و ۳ مرد عابر دیگر به همراه راننده و سرنشین خودروی پراید مجروح و توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.
سرهنگ محمدپور با بیان اینکه یکی از عابران پیاده که مردی ۵۸ ساله بود، به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرد، گفت: راننده خودروی پراید خانم ۱۷ ساله فاقد گواهینامه بود و به علت عدم توجه کافی به جلو در زمان رانندگی (نقض ماده ۱۸۰ آیین نامه راهور) مقصر حادثه تشخیص داده شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه