جنجال در مصر؛ رای‌های صلاح را دزدیدند!

در لیستی که انتخاب‌ رای‌دهندگان را مشخص می‌کرد هیچ اثری از آرای کاپیتان مصر احمد المحمدی و شاکی غریب دیده نمی‌شد.

جنجال در مصر؛ رای‌های صلاح را دزدیدند!

به گزارش ۸دی، لیونل مسی توانست در مراسم The Best فیفا برترین بازیکن سال شود. این انتخاب، مسئله غیرمنتظره‌ای نبود و بسیاری از فوتبال‌دوستان پیش‌بینی می‌کردند او برنده شود. مسئله اصلی جایی رخ داده که برخی از هواداران تصور می‌کردند محمد صلاح بتواند بین سه بازیکن اصلی حضور داشته باشد اما حالا مشخص شده آرای او دزدیده شده است.

رای‌هایی که مسی را صاحب جایزه کرد از سوی خبرنگاران، سرمربیان و کاپیتان‌های تیم‌های ملی به او داده شده است. در لیستی که انتخاب‌ رای‌دهندگان را مشخص می‌کرد هیچ اثری از آرای کاپیتان مصر احمد المحمدی و شاکی غریب (سرمربی تیم امید مصر که به دلیل مشخص نبودن سرمربی تیم بزرگسالان حق را داشت) دیده نمی‌شد. حالا المحمدی و غریب اعلام کرده‌اند رای آن‌ها صلاح بوده اما هیچ‌جا ثبت نشده و رسما در رای‌شماری هم حساب نشده است. تنها رایی که از مصر ثبت شده متعلق به هانی دانیال، ژورنالیست مصری است که رای‌های خود را به ترتیب به مانه، رونالدو و صلاح داده است.

از آن‌جایی که رای سرمربی و کاپیتان از طریق فدراسیون هر کشور به فیفا ارسال می‌شود، به نظر می‌رسد فدراسیون مصر که پیشتر با صلاح اختلاف پیدا کرده و به دلیل گرایشات مذهبی هم همیشه با او در مناقشات است، به طور عمد این آرا را ارسال نکرده تا شانس مهاجم لیورپول برای برنده شدن کاهش یابد. صلاح در این مراسم پس از مسی، فن‌دایک و رونالدو در رده چهارم برترین‌ بازیکنان سال قرار گرفت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه