مدیرعامل سپیدرود: روند رو به رشد تیم را ادامه می‌دهیم

مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت گفت: هدف و آرزوی ما ادامه روند رو به رشد و صعود تیم به لیگ برتر فوتبال است.

مدیرعامل سپیدرود: روند رو به رشد تیم را ادامه می‌دهیم

به گزارش هشت دی،افشین ناظمی اظهار داشت: خوشبختانه در سه بازی اخیر توانستیم روند رو به رشدی را طی و در هر سه بازی پیروز شویم و امیدواریم که این روند همچنان ادامه یابد تا به لیگ برتر صعود کنیم.

وی ادامه داد: هفته گذشته نیز بازی سختی را با تیم علم و ادب در تبریز برگزار کردیم اما خوشبختانه با برتری برابر این تیم، علاوه بر کسب یک پیروزی خارج از خانه ، توانستیم در جدول رده بندی نیز صعود کنیم و به تیم های صدر جدولی نیز نزدیکتر شویم.

ناظمی افزود: در هفته ششم این رقابت ها نیز در رشت میزبان تیم قدرتمند آلومینیوم اراک هستیم و به طور حتم بازی سختی را پیش رو داریم اما تمام هدف مسئولان ، کادر فنی و بازیکنان سپیدرود پیروزی در این دیدار است تا روند رو به رشد خود را ادامه دهیم.

وی بیان کرد: البته در طول هفته، سپیدرود تمرینات منظمی را انجام داده و آماده رویارویی با آلومنیوم اراک است و همچنین علی نظرمحمدی سرمربی تیم سپیدرود تدابیر خاصی را اتخاذ کرده تا بتوانیم برابر حریف خود به پیروزی دست یابیم و این تیم را در رشت شکست دهیم.

مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت  به طرفداران این تیم نیز اشاره و خاطرنشان کرد: سرمایه اصلی ما تماشاگران هستند و بازیکنان نیز به عشق و خوشحالی تماشاگران وارد زمین می شوند و به طور حتم در بازی برابر آلومینیوم اراک نیز بازیکنان تمام تلاش خود را به کار خواهند بست تا با پیروزی برابر آلومینیوم ، طرفداران سپیدرود را خوشحال کنند.

ناظمی یادآور شد: تاکنون نیز تماشاگران و طرفداران سپیدرود به طور شایسته از تیم خود حمایت کرده اند و  در بازی برابر آلومینیوم اراک و همچنین سایر دیدارها، این حمایت ادامه خواهد یافت تا با پشتوانه این طرفداران و حمایت آنان، بتوانیم نتایج قابل قبولی را کسب و به لیگ برتر صعود کنیم.

تیم های فوتبال سپیدرود رشت و آلومینیوم اراک عصر فردا (شنبه سی ام شهریورماه ) در هفته ششم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان، در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم خواهند رفت. تا پایان هفته پنجم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور جام آزادگان که با حضور ۱۸ تیم در حال برگزاری است ، تیم آلومینیوم اراک با کسب ۱۱ امتیاز در مکان پنجم و تیم سپیدرود رشت با کسب ۱۰ امتیاز در مکان ششم جدول رده بندی قرار دارند.

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه