وزیر آموزش و پرورش:

اولویت اول بازگشایی باشکوه مدارس است

وزیر آموزش و پرورش گفت: هم اکنون مهم‌ترین اقدام برای من، بازگشایی شایسته مدارس در آغاز سال تحصیلی جدید است

اولویت اول بازگشایی باشکوه مدارس است

به گزارش ۸دی محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران افزود: همه تلاش من و همکارانم این است که بازگشایی مدارس در آغاز سال تحصیلی باشکوه و بدون نقص برگزار شود.

وی با اشاره به برنامه‌های پیشنهادی اش در جلسه رای اعتماد مجلس شورای اسلامی گفت: بسیار خوب است که ارتباط خانواده‌ها با مدارس افزایش پیدا کند و این موضوع لزوما به معنای کمک مالی نیست.

حاجی میرزایی افزود: ارتباط والدین با مدرسه، کمک می‌کند تا فرآیند تربیت فرزندان و همچنین آموزش آن‌ها دقیق‌تر و بهتر انجام شود.

وی در پاسخ به پرسشی درباره مطالبات معوق فرهنگیان هم گفت: فرهنگیان از مطالبات معوق رنج می‌برند و پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان از ابتدای شهریور آغاز شده است و امیدواریم تا پایان شهریور و یا اوایل مهر پاداش پایان خدمت آنان به طور کامل پرداخت شود.

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به پرسشی درباره مدارس کپری افزود: هنوز درخصوص مدارس کپری صحبت نکرده ایم بلکه مدارس خشت وگلی بوده است که این مدارس تا مهر برچیده خواهند شد و در سیستان و بلوچستان نیز تا پایان آبان این کار انجام می‌شود.

وی همچنین در پاسخ به پرسشی درباره وسایل گرمایشی مدارس گفت: در نقاطی که علمک‌های گاز رسیده باشد، قطعا تا قبل از شروع فصل سرما از بخاری‌های گازی استفاده خواهد شد و در دیگر مناطق نیز از سایر روش‌ها استفاده می‌شود تا خطر وقوع حادثه را به حداقل برسانیم.

حاجی میرزایی در پاسخ به پرسش دیگری درباره نام نویسی از مهاجران خارجی افزود: با توجه به تصمیمی که گرفته شده است قطعا این کار ادامه پیدا خواهد کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه